خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛

ارتقای سلامت مردم، مهم‌ترین اولویت برنامه تحول سلامت است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۴۸

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ارتقای سلامت جامعه، مهم‌ترین اولویت برنامه طرح تحول نظام سلامت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهرداد فرزندی‌پور در بازدید از برنامه تحول سلامت در شهرستان آران و بیدگل افزود: اجرای این طرح بزرگ ملی، کاهش هزینه‌ها و رضایتمندی مردم را به همراه داشته است که این خود بزرگ‌ترین دستاورد و هدف این طرح است.

وی خواستار اهتمام جدی تمامی مسئولین بیمارستان‌ها در جهت رفع مشکلات و نیازهای بیماران شد و تصریح کرد: طرح تحول سلامت گامی موثر از سوی دولت در زمینه ایجاد عدالت در جامعه است.

وی بر نظارت جدی بر روند اجرای بسته‌های خدمتی برنامه تحول سلامت از سوی این معاونت تاکید کرد و ادامه داد: برنامه ارتقای هتلینگ با هدف بهبود کیفیت فضاهای فیزیکی اقامت بیماران و همراهانشان و ارائه خدمات به آنان در بیمارستان‌ها در حال اجرا است.

فرزندی‌پور، تعمیر و بازسازی، بهسازی، ایجاد فضای شاد و آرام در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها را از جمله اقدامات بسته خدمتی ارتقای هتلینگ برشمرد و بر لزوم پیگیری مشکلات، افزایش سرعت فعالیت‌ها در این راستا و تحویل بخش‌ها در حال بازسازی طبق برنامه زمانبندی تاکید کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با مدیریت جهادی مجموعه بیماران دانشگاه و حمایت‌های وزارت متبوع، بیماران با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جزء درد بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند.

این بازدید به منظور بررسی اجرای بسته خدمتی ارتقای خدمات هتلینگ از بیمارستان‌های شهید رجایی و سید الشهداء آران و بیدگل صورت پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز