خبرگزاری کار ایران

کاردار سفارت ایران – سوئیس؛

ارتقاء ارتباطات علمی، مهم‌ترین هدف سفارت ایران و سوئیس است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۳۳

متاسفانه هم اکنون ارتباط آموزشی بین دانشگاه‌های سوئیس با ایران وجود ندارد و کشور سوئیس با پتانسیل های علمی و آموزشی ایران و دانشگاه کاشان آشنا نیستند.

کاردار سفارت ایران – سوئیس گفت: ارتقاء ارتباطات و تبادلات علمی، مهم‌ترین هدف سفارت ایران - سوئیس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، استفان ری در نشست مشترک اتاق بازرگانی ایران - سوئیس با دانشگاه کاشان با قدردانی از این دانشگاه که زمینه تشکیل این نشست را فراهم کردند، افزود: امید است برگزاری این نشست، گامی در راستای ارتباطات علمی این دو کشور باشد.

وی توسعه علمی ایران و امکانات آموزشی دانشگاه کاشان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: متاسفانه هم اکنون ارتباط آموزشی بین دانشگاه‌های سوئیس با ایران وجود ندارد و کشور سوئیس با پتانسیل های علمی و آموزشی ایران و دانشگاه کاشان آشنا نیستند.

وی با اذعان به لزوم اینکه دانشگاه‌های سوئیس نیز باید برای پذیرش دانشجویان خارجی برنامه ریزی می کنند، افزود: بایستی راه‌های نوینی پیدا کنیم تا بتوانیم این تبادلات علمی را برای دانشجویان و محققین دانشگاهی ایران تسهیل کنیم.

وی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی ایران و سوئیس که قرار است در هر دو کشور برگزار شود، اظهار امیدواری کرد: این گونه فعالیت های مشترک بین المللی می‌تواند زمینه مناسبی برای معرفی هر دو کشور در زمینه های علمی، فرهنگی و اقتصادی فراهم آورد.

استفان ری از ایجاد دفتر اتاق بازرگانی ایران - سوئیس در شهر کاشان خبر داد و خاطر نشان کرد: ایجاد این دفتر به طور یقین گام مؤثری در توسعه اقتصادی و علمی دو کشور خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز