خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

خدمات درمانی تخصصی دندانپزشکی در کلینیک کتابچی به مردم ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۷۰

با حضور متخصصین و اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از این به بعد، خدمات درمانی تخصصی دندانپزشکی در کلینیک کتابچی کاشان به مردم ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با حضور متخصصین و اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از این به بعد، خدمات درمانی تخصصی دندانپزشکی در کلینیک کتابچی کاشان به مردم ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمد حسین اعرابی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: پیش از این، در کلینیک دندانپزشکی کتابچی خدمات دندانپزشکی عمومی به مردم ارائه می‌شده است.

وی، با اشاره به اینکه خدمات سرپایی دندانپزشکی این کلینیک شامل معاینه، کشیدن، ترمیم، فیشورسیلانت، فلورایدتراپی و جرمگیری است، تصریح کرد: تاسیس دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه زمینه ساز ارائه خدمات تخصصی به مردم منطقه شد..

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، با بیان اینکه این مرکز تحت نظارت معاونت بهداشتی دانشگاه است، ادامه داد: دانشگاه در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک مرکز جهت افزایش ارائه خدمات دندانپزشکی عمومی به مردم بخصوص به گروه‌های هدف(کودکان زیر ۱۴ سال) و زنان باردار است.

به استناد رای صادره در دویست و بیستمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مورخ ۱۱/۸ / ۹۱ با تاسیس دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان موافقت قطعی بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز