خبرگزاری کار ایران

در رقابت‌های ۸ تیم از سازمان‌های آتش نشانی کشور؛

قهرمانی فوتسال یادواره روز ملی آتش نشانی و ایمنی به آتش نشانان قم رسید

کد خبر : ۲۱۶۴۷۶

دومین دوره مسابقات فوتسال با عنوان گرامیداشت ۷ مهر، روز ملی آتش نشانی و ایمنی، با قهرمانی تیم فوتسال سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به پایان رسید.

دومین دوره مسابقات فوتسال با عنوان گرامیداشت ۷ مهر روز ملی آتش نشانی و ایمنی با قهرمانی تیم فوتسال سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، در این دوره از رقابت‌ها ۸ تیم از سازمان‌های آتش نشانی کشور، شامل تیم‌های اصفهان، تبریز، کرج، قم، رشت، همدان، یزد به همراه تیم کاشان در ۲ گروه۴تیمی رقابتهای خود را آغاز و در پایان دور مقدماتی از هرگروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در این مرحله دوتیم قم و رشت با غلبه بر تیم‌های کاشان و کرج راهی دیدار فینال شدند، که در پایان، تیم آتش نشانی قم موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ تیم رشت را مغلوب و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات فوتسال را کسب کند.

در دیدار رده بندی تیم کاشان با نتیجه ۹ بر ۵ توانست تیم کرج را شکست داده و مقام سوم مسابقات را کسب کنند و تیم تبریز به عنوان تیم اخلاق مسابقات برگزیرده شد.

درپایان مسابقات طی مراسمی از تیم‌های برگزیده تقدیر و احکام و کاپ‌های قهرمانی تیم‌ها توسط مسئولین و مدیران شهری به تیمهای بر‌تر اهدا شد.

از همکاری بی‌شائبه و صادقانه روسای محترم کمیته فوتسال، کمیته داوران و کمیته انضباطی فوتبال کاشان تقدیر به عمل آمد.

این مسابقات با میزبانی و حمایت مالی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز