خبرگزاری کار ایران

در نهمین شب جشنواره تئاتر ماه:

دردسرهای یک همسایه مفلوک به مسکن مهر کاشان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۲۵

در نهمین شب دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان نمایش های " واپسین رقص برگ با باد "، " خداحافظ "، " من و کوزه " و " دردسرهای یک همسایه مفلوک " به روی صحنه رفت.

در نهمین شب دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان نمایش‌های «واپسین رقص برگ با باد»، «خداحافظ»، «من و کوزه» و «دردسرهای یک همسایه مفلوک» به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، نمایش «دردسرهای یک همسایه مفلوک» از جمله نمایش‌های خیابانی است که به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر با موضوع فرهنگ آپارتمان نشینی و مشکلاتی که در آن عنوان می‌شود اجرا شد.

این نمایش با بازیگری مجید آریان، رضا طالبی، حامد زنگه و شیما اردلانی در ۱۵ خرداد، مسکن مهر و پارک ناژون به نمایش گذاشته شد.

نمایش «دردسرهای یک همسایه مفلوک» در پنج قسمت، همسایه آزاری و کوبیدن میخ بر روی دیوار، دعوای خانوادگی و مزاحمت‌های آن در آپارتمان، دعوای خانوادگی، اجرای بازی‌های کودکانه و سرو صداهایی که ایجاد می‌کنند، پرتاب آشغال از پنجره ساعت هفت صبح و همسایه آزاری‌هایی که با آلودگی‌های صوتی همراه است با استقبال بسیار خوب شهروندان کاشانی اجرا شد.

همچنین نمایش «من و کوزه» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد لباسی از همدان در تالار فرهنگ به روی صحنه رفت.

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان تا ۲۴ مهر ماه در کاشان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز