خبرگزاری کار ایران

نمایش‌های نهمین شب جشنواره تئاتر مهر

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۲۱

در نهمین شب دهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان نمایش های " واپسین رقص برگ با باد "، " خداحافظ "، " من و کوزه " و " دردسرهای یک همسایه مفلوک " به روی صحنه رفت.

در نهمین شب دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان نمایش‌های «واپسین رقص برگ با باد»، «خداحافظ»، «من و کوزه» و «دردسرهای یک همسایه مفلوک» به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، مهدی نادعلی، دبیر دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان گفت: اجرای نمایش‌های نهمین شب جشنواره از شهرهای اراک، کاشان و همدان در سالن‌های مهرگان، مهربان و تماشاخانه ماه فرهنگسرای مهر و تالار فرهنگ کاشان اجرا شد.

نمایش «خداحافظ» به کارگردانی لیلا اخباری از کاشان با موضوع خانوادگی و پرداختن به مهم‌ترین مساله عدم گفتگو و درگیری با فضای مجازی که در حال حاضر خانواده‌ها با آن درگیر هستند به روی صحنه رفت.

اخباری، ضمن اشاره به اینکه برای نخستین بار است که در این جشنواره شرکت می‌کند، گفت: با پذیرفته شدن متن توانستیم نمایش «خداحافظ» را در دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان اجرا کنیم.

در این نمایش علیرضا گرگانی، رضا نجفی، پگاه اویسی، الهه فرازمند، ایران مسعودی و مصطفی مهربان ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «خداحافظ»، داستان سه زوجی است که هر کدام در راستای عدم گفتگو دچران بحران جدایی می‌شوند.

دهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان تا ۲۴ مهر ماه در کاشان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز