خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در مراسم معرفی فرماندار آران و بیدگل

شک و تردید من دلیل تاخیر در معرفی فرماندار آران و بیدگل بود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۹۲

علیرغم اینکه همه سیاسیون گفته بودند برای آران و بیدگل باید فرماندار غیر بومی معرفی شود و شک و تردید من نیز دلیل تاخیر در معرفی فرماندار این شهرستان بود، ولی من به ظرفیت انسانی این شهرستان اعتماد کردم و اولین فرماندار بومی را پس از ۱۸ سال برای آران و بیدگل انتخاب کردم.

استاندار اصفهان گفت: علی‌رغم اینکه همه سیاسیون گفته بودند برای آران و بیدگل باید فرماندار غیر بومی معرفی شود و شک و تردید من نیز دلیل تاخیر در معرفی فرماندار این شهرستان بود، ولی من به ظرفیت انسانی این شهرستان اعتماد کردم و اولین فرماندار بومی را پس از ۱۸ سال برای آران و بیدگل انتخاب کردم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «رسول زرگرپور»، استاندار اصفهان، پیش از ظهرامروز در مراسم تودیع سرپرست و معارفه فرماندار جدید شهرستان آران و بیدگل، مطالبات و درخواست‌های مردم در ۲۴ خرداد را یکی از اصلی‌ترین دلایل پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: در این انتخابات مردم نشان دادند که طالب اعتدال هستند و افراط و تفریط را پس از گذشت ۳۵ سال از انقلاب دیگر نمی‌پذیرند.

وی با بیان اینکه مردم در۲۴ خرداد در انتخابات ریاست جمهوری با صدای بلند اعلام کردند که طالب عقلانیت و مردم سالاری دینی هستند، خاطرنشان کرد: مردم در این دوره از انتخابات اعلام کردند که مشکلات اقتصادی و فرهنگی عرصه را برآن‌ها تنگ کرده است.

استاندار اصفهان خارج شدن از انزوای سیاسی در روابط بین الملل و ارتباط عزتمندانه با همه کشورهای دنیا را از دیگر مطالبات مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شعار دکتر روحانی به درخواستهای منطقی مردم نزدیک‌تر بود در نتیجه ایشان برنده این انتخابات بود.

ارتباط عزتمند با کشورهای دنیا موجب تحقق وعده‌های رئیس جمهور در سیاست خارجه می‌شود

زرگر‌پور به تحقق وعده‌های دکتر روحانی، رئیس جمهور، پس از گذشت ۱۵ ماه از فعالیت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: با برقراری یک ارتباط عزتمند با کشورهای دنیا متوجه می‌شویم که رئیس دولت تدبیر و امید به قولهایی که به مردم داده بود عمل کرده است.

وی ۳ برابری تعداد گردشگران نسبت به سال‌های قبل و میزبان ۸۶ میهمان در حد وزیر در استان اصفهان را یکی دیگر از تحقق وعده‌های رئیس جمهور در زمینه ارتقاء سیاست خارجه کشورمان عنوان کرد و گفت: در داخل کشور، علیرغم اینکه تمام مرزهای کشورمان را خون و خون ریزی، انتحار و بمباران فرارگرفته به حمد الله ایران در این مدت با ارشادات رهبری و سیاست‌های دولت در یک ثبات، آرامش و امنیت کامل به سر می‌برد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه توطئه دشمان در داخل کشورمان را نباید نادیده بگیریم. گفت: فکر نکنید دشمنان دست از انقلاب ما برمی‌دارند، بلکه هر روز و هر لحظه یک توطئه جدیدی را علیه ایران انجام می‌دهند، لذا باید قدر‌شناس سربازان گمنام امام زمان(عج) باشیم که درخنثی کردن این توطئه‌ها زحمات فراوانی می‌کشند.

رساندن تورم ۴۶ درصدی به ۲۳ درصد تحقق وعده دولت تدبیر و امید در بخش اقتصادی است

وی امنیت و آرامش کشورمان را در سایه ارشادات رهبری، سیاست‌های دولت و اتحاد و همدلی مسئولین دانست و گفت: رساندن تورم ۴۶ درصدی به ۲۳ درصد، کنترل تورم و خروج از رکود و رونق اقتصادی از دیگر تحقق وعده‌های دکتر روحانی است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تمام عزم خود را فراهم کرده تا پایان سال جاری کشور را از رکود اقتصادی خارج کند، گفت: طرح تحول سلامت نیز از دیگر فعالیت‌های این دولت است به طوری که قبلا ۲۰ درصد هزینه بیمارستان را دولت و ۸۰ درصد مابقی را دولت پرداخت می‌کرد ولی درحال حاضر تنها ۱۰ درصد هزینه بیمارستان را بیمار و ۸۰ درصد مابقی را دولت پرداخت می‌کند.

دولت ۲۰۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری به حساب طرح سلامت استان اصفهان واریزکرده است

وی حضور پزشکان متخصص در ساعات غیر اداری را از دیگر سیاست‌های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: ۱۶۴ پزشک متخصص در تمام بیمارستان‌های استان اصفهان از ۲ بعد از ظهرآماده خدمت رسانی به بیماران هستند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در هر ۲۴ ساعت در سطح استان اصفهان ۲۰۰ میلیون تومان تا پایان سالجاری به حساب طرح سلامت واریز شده که از این مبلغ ۴۰ میلیون تومان به شهرستان کاشان اختصاص داده شده است.

صلاحیت، اعتدال و اهلیت معیار انتخاب مدیران در دولت تدبیر و امید است

وی معیار انتخاب کلیه مدیران استان اصفهان در دولت تدبیر و امید را براساس صلاحیت، اعتدال و اهلیت عنوان کرد و گفت: همانطور که کارگزاران نظام در تمام دولت‌ها باید اعتقاد به سیاست‌های آن دولت داشته و مبلغ آن دولت باشند در این دولت نیز مدیران چه اصلاح طلب و چه اصول گرا باید چهار شاخص اعتقاد به سیاستهای دولت، مبلغ دولت، اجرای دقیق سیاستهای دولت و کمک به محرومین را در سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی از شهرستان آران و بیدگل به دلیل برخورداری از بلوغ فرهنگی و سیاسی به عنوان یک شهرستان ویژه و متمایز از دیگر شهرستانهای استان نام برد و گفت: علیرغم اینکه همه سیاسیون گفته بودند برای آران و بیدگل باید فرماندار غیر بومی معرفی شود و شک و تردید من نیز دلیل تاخیر در معرفی فرماندار این شهرستان بود، ولی من به ظرفیت انسانی این شهرستان اعتماد کردم و اولین فرماندار بومی را پس از ۱۸ سال برای آران و بیدگل انتخاب کردم.

با اختلاق و حذف همدیگر، هیچ آبی برای شهرستان آران و بیدگل گرم نمی‌شود

وی ضمن تشکر و قدردانی از «علی اکبر رضایی»، سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، از «ابوالفضل معینی‌نژاد»، فرماندار جدید، این شهرستان به عنوان فردی که اهل این آب و خاک است نام برد و خطاب به کارگزاران این شهرستان یادآورشد: با اختلاق و حذف همدیگر هیچ آبی برای این شهرستان گرم نمی‌شود، بلکه با همدلی، هم افزایی، وحدت و یکرنگی بیشتر می‌توان زمینه توسعه و پیشرفت این شهرستان را فراهم کرد.

استاندار اصفهان شان مردم آران و بیدگل را به دلیل وجود امامزادگان و شاخص‌های فرهنگی، مذهبی و علمی بالا‌تر از این دانست و خطاب به مسئولین، خصوصا شهرداران شهرهای این منطقه افزود: اولین خواسته من به عنوان استاندار اصفهان به کارگزاران این شهرستان توجه به نماز اول وقت است.

تا پایان سال در کلیه میادین شهرهای آران و بیدگل باید صدای اذان بلند باشد

وی خطاب به شهرداران شهرهای شهرستان آران و بیدگل گفت: یا توجه به اینکه چهره یک شهر اسلامی اقامه اذان است به عنوان یک دستور، کلیه شهرداران شهرهای آران و بیدگل موظف هستند تا پایان سال با نصب سیستم بلند گو در کلیه میادین و گوشه گوشه شهر‌ها صدای اذان بلند باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز