خبرگزاری کار ایران

توسط معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی صورت گرفت؛

تجلیل ازقاریان نوجوان کاشانی درهمایش نخبگان کشوری طرح ملی تلاوت قرآن

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۶۵

از سه قاری نخبه و نوجوان موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان به عنوان نفرات برگزیده استان اصفهان، در اولین همایش مدیران و نخبگان کشوری طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد مقدس، توسط حجه الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآنی وزیرفرهنگ و ارشاداسلامی، تجلیل به عمل آمد.

ازسه قاری نخبه و نوجوان موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان به عنوان نفرات برگزیده استان اصفهان، در اولین همایش مدیران و نخبگان کشوری طرح ملی تلاوت قرآن کریم، در مشهد مقدس توسط حجه الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تجلیل به عمل آمد.

حجه الاسلام حسن‌زاده ذر گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با بیان این مطلب افزود: محمدحسین ابن علی، امیرعباس محمدی و علی اصغر حیدری سه قاری نوجوان کاشانی ازموسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان، در این همایش و در حضور حامد شاکرنژاد قاری بین المللی کشور، لوح تقدیر و تندیس ویژه مراسم را دریافت کردند که محمدحسین ابن علی از این موسسه این افتخار راپیدا کرد که همزمان بابرگزاری مراسم همایش درمشهد، درحرم مطهر رضوی به تلاوت قرآن بپردازد.

مدیر عامل موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان با بیان اینکه طرح ملی تلاوت در حال حاضر توسط موسسات مجری طرح و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و مؤسسه قرآنی صراه با مدیریت حامد شاکرنژاد در مشهد و ده استان دیگراجرا می‌شود، گفت: در این همایش یک‌روزه، نخبگان قرآنی از اراک، اردبیل، قم، قزوین، کاشان، اسلام شهر، تبریز و مشهد حضور داشتندکه موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان، نماینده طرح ملی تلاوت دراستان اصفهان است که این طرح ازمهرماه۹۲ دراین موسسه برگزار می‌شود.

حجه الاسلام حسن‌زاده در ادامه افزود: همزمان با این همایش، نشست تخصصی مدیران موسسات مجری طرح ملی تلاوت از ۱۰ استان کشور با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد و موضوعات تخصصی ازقبیل دو دوره برگزاری طرح ملی تلاوت، چگونگی ورود به مرحله سوم طرح و توانمندی‌های استان‌ها و بررسی مشکلات فرارو از جمله محورهای نشست مذکور بود که مورد بحثو تبادل نظرقرارگرفت.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: زیارت حرم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، برپایی غرفه نمایشگاهی از فعالیت استان‌ها، برپایی محفل تلاوت قرآن کریم در دارالهدایه حرم مطهر با حضور چند قاری بر‌تر، بازدید از اماکن تفریحی و… از دیگر برنامه‌های همایش نخبگان جوان قرآن کریم در مشهد بود.

در این مراسم توسط حجه الاسلام حشمتی معاون قرآنی وزیربه مجریان و مسئولان طرح ملی تلاوت لوح تقدیر وتندیس ویژه همایش اهدا شد.

طرح ملی تلاوت قرآن کریم در راستای کشف، شناسایی و پرورش نوجوانان پسر ۸ الی ۱۶ سال مستعد قرآنی به منظور تربیت چهره‌های بزرگ قرآنی به عنوان قاریان طرازاول جهان و کشور برای دومین سال متوالی به نمایندگی موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان در استان اصفهان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز