خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان

برگزاری مراسم قالیشویان کاشان بدون حادثه‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۲۹

با توجه به اینکه ۲۲ تیم پلیس راه درمسیر کاشان تا مشهداردهال برای کنترل و سهولت در تردد خودروه های زایرین عزیز مستقر شده بود امسال مراسم سنتی مذهبی قالیشویان کاشان بدون کوچکترین مشکل و تصادف برگزارشد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان گفت: با توجه به اینکه ۲۲ تیم پلیس راه در مسیر کاشان تا مشهداردهال برای کنترل وسهولت در تردد خوروه های زایرین عزیز مستقر شده بود امسال مراسم سنتی مذهبی قالیشویان کاشان بدون کوچکترین مشکل و تصادف برگزارشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سرهنگ کارآگاه مهدی پورغلامحسین» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان پیش از ظهر امروز شنبه دوازدهم مهرماه درنشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان دردفتر فرماندهی این نیرو برگزارشده بود، ضمن گرامی داشت روز عرفه و هفته نیروی انتظامی، از شهرستان کاشان به عنوان شهر فرهیختگان، فرزانگان و دانشمندان نام برد و گفت: کاشان در عرصه های علمی و ذینی یکی از شهرستانهای سرآمد کشور است.

وی از انجام خوب رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان در پوشش خبری مراسم سنتی مذهبی قالبیشویان مشهداردهال تشکر و قدردانی کرد و گفت: با توجه به اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس مسائل اجتماعی دارند قطعا با کمک این عزیزان خواهیم توانست در ارتقای امنیت جامعه موفق باشیم.

وی با اشاره به اینکه مراسم امسال قالیشویان کاشان به دلیل حضور مقامات کشوری و لشگری خیلی خوب، منسجم تر از سالهای قبل برگزارشد. گفت: هرکس در فضای این مراسم بسیار معنوی حضور داشت مظلومیت ائمه اطهار(ع) را به خوبی مشاهده می کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از بکار گیری تمام توان نیروی انتظامی و پلیس شهرستان کاشان برای هرچه بهتر برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ۲۲ تیم پلیس راه در مسیر کاشان تا مشهداردهال برای کنترل وسهولت در تردد خودروه های زایرین عزیز مستقر شده بود امسال مراسم سنتی مذهبی قالیشویان مشهداردهال کاشان بدون کوچکترین مشکل و تصادف برگزارشد.

سرهنگ کارآگاه مهدی پور غلامحسین حضور پلیس راهور شهرستان کاشان در انظباط ترافیکی برای مدعوین این مراسم را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه شهر کاشان به دلیل برگزاری مراسم قالیشویان خلوت بود پلیس تخصصی نیروی انتظامی شهرستان کاشان نیز در پیشگیری از سرقت فعالیت خوبی را از خود نشان داد.

وی از دستگیری ۱۲ نفر از سارقین سابقه دارو و تحویل آنها به مراجع قضایی در روز برگزاری مراسم سنتی، مذهبی قالیشویان خبرداد و گفت: با اقدامات خوبی که روسای کلانتری های شهرستان کاشان برای امنیت شهروندان با تقویت گشت ها در این روز به عمل آورده بودند خوشبختانه در سطح شهر کاشان با کمترین آمار سرقت مواجه بوده ایم.

شایان ذکر است در پایان این نشست پس از اعلام برنامه هایهفته نیروی انتظامی در شهرستان کاشان، ازخبرنگاران حاضر دراین جلسه با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز