خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان؛

بخش عمده‌ای از مشکلات کارگران ریسندگی کاشان، حل و فصل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۸۱۱

با توجه به روندخیلی معقول و به دور از مباحثاحساسی برمبنای قانون و با پشتوانه‌هایی که درمجموعه وزارتخانه‌های کشاورزی و شخص استاندار در ارتباط با صورت جلسه‌ای هم که تنظیم شده به سمت و سویی پیش می‌رویم که حداقل بخش عمده‌ای از مشکلات کارگران ریسندگی کاشان حل و فصل شود.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: با توجه به روندخیلی معقول و به دور از مباحثاحساسی برمبنای قانون و با پشتوانه‌هایی که درمجموعه وزارتخانه‌های کشاورزی و شخص استاندار در ارتباط با صورت جلسه‌ای هم که تنظیم شده به سمت و سویی پیش می‌رویم که حداقل بخش عمده‌ای از مشکلات کارگران ریسندگی کاشان حل و فصل شود.

«ابوالفضل صدرائیه»، معاون استاندار و فرماندار کاشان، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در کاشان نسبت به پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص رفع مشکلات کارگران ریسندگی کاشان چنین گفت: الحمد الله هم از طرف مجموعه فرمانداری و هم تیمساز منصوری، نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، پیگیری‌های خوبی درخصوص رفع مشکل کارگران ریسندگی کاشان طی چند ماه گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس، پنج شنبه هفته گذشته جلسه‌ای را با حضور تیمسارمنصوری و تیم حقوقی که مد نظر بوده تا در این ارتباط وارد شود که براساس کار‌شناسی جلو برویم در فرمانداری کاشان تشکیل دادیم، گفت: با برگزاری این جلسه تاکنون بحثحق سنوات بازنشستگان و بیمه کارگرانی که در حال حاضر در این شرکت مشغول کارهستند و باید تمدید می‌شد با پیگیری‌هایی که به عمل آمد تا پایان فروردین سال ۹۳ بیمه کارگران شاغل در ریسندگی کاشان تمدید شد.

معاون استاندار و فرماندار کاشان پرداخت دیون کارگران را از محل فروش زمین‌های این شرکت براساس طی کردن روال قانونی آن عنوان کرد و گفت: پیگیری‌هایی که همکارانم در فرمانداری در استان با هماهنگی استانداری و در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام داده بودند با تشکیل جلسه‌ای به حمد الله مصوبات این جلسه به استاندار داده شد تا بتوانیم برای رفع معضلات و مشکلات کارگران ریسندگی کاشان با هماهنگی استانداری برنامه خاصی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به موازات همین پیگیری‌ها تیمسار منصوری هم پیگیری‌های مفصلی را در حصوص رفع مشکلات کارگران این شرکت داشته، ضمن اینکه نشست‌هایی را نیز با وزیر جهاد کشاورزی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز