خبرگزاری کار ایران

شهردار نوش آباد:

تکمیل ساختمان آتش‌نشانی نوش آباد نیازمند یک میلیارد ریال اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۴۲

برای تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان اصلی آتش نشانی این شهر، اعتباری معادل یک میلیارد ریال مورد نیاز است.

شهردار نوش آباد گفت: برای تکمیل و بهره برداری از ساختمان اصلی آتش نشانی این شهر، اعتباری معادل یک میلیارد ریال مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «علی اصغر شقایقی» در آیین تجلیل از کارکنان آتش نشانی نوش آباد افزود: عملیات اجرایی این ساختمان ‌با زیربنای ۳۵۵ مترمربع، از سال ۹۰ آغاز شده و تاکنون اعتباری معادل یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برای آن صرف شده است.

وی اظهار داشت: به استناد تعالیم دینی، ارزش انسان‌ها به میزان خدمت و اثربخشی آن‌ها در جهت رفاه و امنیت سایر شهروندان جامعه است و با این مقیاس، کارکنان آتش نشانی، در نزد خدا از پاداش بزرگی برخوردار هستند.

به گفته وی، در جامعه امروز که همه سرگرم گذران زندگی خود هستند، سهم مشاغلی مثل کارکنان آتش نشانی، که زندگی خود را به خطر می‌اندازند تا امنیت را به همنوعان هدیه کنند، همیشه باید ستایش کرد.

شقایقی گفت: نیروهای آموزش دیده و متخصص، مکان مستقل، تجهیزات پیشرفته و امکانات مناسب، از ضرورتهای سازمان‌های امدادی است که شهرهایی مثل نوش آباد، با آن روبرو است.

شهردار نوش آباد افزود: بدون تردید فداکاری و ایثار کارکنان آتش نشانی، تلاشی قابل تحسین است اما بزرگ‌ترین پشتوانه آن‌ها، صبوری خانواده‌های آن‌ها است که باید به نیکی از آن یاد کرد تا فرهنگ رایج جامعه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز