خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان درمراسم گرامی‌داشت روز آتش‌نشانی؛

دانشگاه کاشان با استفاده ار توان علمی، آماده همکاری با شهرداری کاشان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۰۲

دانشگاه کاشان با استفاده ازظرفیت و پتانسیل‌های علمی خود، آماده ارائه کارهای علمی در جهت توسعه و پیشرفت در قسمت‌های مختلف شهرداری کاشان است.

رئیس دانشگاه کاشان گفت: دانشگاه کاشان با استفاده ازظرفیت و پتانسیل‌های علمی خود آماده ارائه کارهای علمی در جهت توسعه و پیشرفت درقسمتهای مختلف شهرداری کاشان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «پروفسور عباس زراعت»، رئیس دانشگاه کاشان، صبح امروز، دوشنبه، هفتم مهرماه در مراسمی که به مناسبت سالروز آتش نشانی با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، پرسنل آتش نشانی و معاون عمرانی فرمانداری کاشان در سالن اجتماعات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برگزارشده بود، ضمن تبریک و گرامی داشت این روز، به مضرات روایات و احادیت ساختگی در جوامع بشری اشاره کرد و گفت: داعش با استفاده از روایات ساختگی سرانسان‌ها را می‌برد و ما هم به استناد اینگونه روایات دائیه اجرای عدالت داریم.

وی با اشاره به اینکه علما استفاده از کتب اربعه شیعه را تنها راه بهره برداری درست از روایات و احادیثمی‌دانند. گفت: در این روایات اینگونه کتب آمده هرکس مسلمانی را از آتش و سیل دور نگه داردٰ بهشت بر او واجب می‌شود.

رئیس دانشگاه کاشانٰ کار آتش نشانان را در جامعه بسیار ارزشمند دانست و گفت: براساس موادی که در قانون شهرداری‌ها آمده خدمت رسانی و نجات مردم از آتش، سیل و غیره جزو وظابف شهرداری و سازمان آتش نشانی است.

زراعت از اعلام آمادگی دانشگاه کاشان، جهت در اختیار گذاردن توان علمی این دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه با شهرداری کاشان خبر داد و گفت: امیدواریم امروز با امضاء این تفاهم نامه بتوانیم کارهای علمی دانشگاه کاشان در قسمت‌های مختلف شهرداری کاشان را گسترش دهیم تا بتوانیم از فضای علمی همکاران خود در دانشگاه کاشان در این جهت بیشتر استفاده کنیم.

در ادامه این مراسم «سید محمد ناظم رضوی»، شهردار کاشان، ضمن تبریک هفتم مهرماه سالروز آتش نشانی و ارائه گزارشی پیرامون فعالیتهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: با توجه به اینکه درحال حاضر تعداد پنج ایستگاه آتش نشانی به شهروندان کاشانی خدمت رسانی می‌کنند، امروز کلنگ ساخت ششمین ایستگاه آتش نشانی در راوند به زمین زده می‌شود.

در پایان مراسمٰ پس از امضاء تفاهم نامه بین رئیس دانشگاه کاشان با شهردار کاشان درخصوص استفاده شهرداری کاشان از توان علمی این دانشگاه در جهت توسعه و پیشرفت شهر کاشان، از چایچی مدیرعامل اسبق و پرسنل بازنشسته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با تقدیم هدایا و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است پس از پایان مراسمٰ مانور نیروهای امداد رسان به همراه دستگاه‌های لجستیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در سطح شهر کاشان برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز