خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

مدیرعامل آبفای کشور از پروژه‌های آبرسانی کاشان بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۴۹

مدیر عامل آبفای کشور، صبح امروز، پنج شنبه، سوم مهر در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات طرح‌های آبرسانی شهرستان کاشان با حضور قانع معاون آبفای کشور، منصوری، نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، در مجلس شورای اسلامی، صدرائیه معاون استاندار و فرماندار کاشان، فخری معاون عمرانی فرمانداری، قرائتی مدیر آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، اسدی مدیر آبفای کاشان و معاونین این شرکت در باغ تاریخی فین کاشان برگزارشده بود شرکت کرد.

مدیر عامل آبفای کشور، صبح امروز، پنج شنبه، سوم مهر، در جلسه ای که به منظور بررسی مشکلات طرح‌های آبرسانی شهرستان کاشان با حضور قانع معاون آبفای کشور، منصوری، نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، صدرائیه، معاون استاندار و فرماندار کاشان، فخری، معاون عمرانی فرمانداری، قرائتی مدیر آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، اسدی، مدیر آبفای کاشان و معاونین این شرکت در باغ تاریخی فین کاشان، برگزار شده بود، شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «مهندس حمید رضا جانباز»، مدیرعامل آبفای کشور، به منظور بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب شهرستانهای کاشان، نطنز و بادرود، مسکن مهر کاشان، نطنز و تصفیه‌خانه امامزاده آقا علی عباس، طرح انتقال آب شرب چشمه کنگران به قهرود، شبکه آب و فاضلاب شهر جوشقان قالی و نیز تامین اعتبار برای پروژه‌های در دست اجرا به این منطقه سفر کرده است.

عباسعلی منصوری آرانی، نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، در این دیدار ضمن ارائه گزارش بخشی از مشکلات پروژه های آبرسانی به شهرستان کاشان، از صدرائیه، معاون استاندار و فرماندار کاشان، به عنوان مدیری فنی و توانمند در حوزه اجرایی کاشان نام برد و گفت: عدم تحقق انتقال میزان آب زاینده رود به شهرستان کاشان و ناتمام ماندن مجتمع های آبرسانی به روستاهای کاشان(جنب دره جزه، جوشقان استرک، چالقره و مشهداردهال) از مهمترین مشکلات در حوزه آبی کاشان است.

معاون استاندار و فرماندار کاشان نیز در این نشست با تایید سحنان منصوری در خصوص مشکلات انتقال آبرسانی زاینده رود به کاشان و مجتمع های آبرسانی روستاهای کاشان. گفت: با گذشت ۱۸ سال از شروع تنها پروژه وزارت کشور(انتقال آب زاینده رود به کاشان) هنوز سهمیه پیشنهادی ۱۱۰ لیتر در ثانیه به کاشان محقق نشده است.

وی عدم تکمیل پروزه مجتمع های آبرسانی جوشقان استرک، خنب، دره، جزه، چالقره و مشهداردهال را که عملیات اجرایی آنها از سال ۸۶ تاکنون شروع شده را از مهمترین مشکلات در این حوزه عنوان کرد و گفت: بعضی از این پروژها برای ۳۰ درصد باقی مانده نیاز به اعتبار مالی دارند، لذا انتظارداریم تا با تخصیص اعتبار نسبت به تکمبل این پروزه ها هرچه زودتر اقدام شود.

مهندس قانع معاون آبفای کشور نیز در ادامه گفت: ظرف ۲۰ روز آینده با تخصیص اعتبار نسبت به تکمیل مجتمع آبرسانی جوشقان استرک اقدام خواهد شد.

مهندس جانباز پس از بازدید از پروزه های آبرسانی کاشان به اتفاق هیئت همراه شهرستان کاشان را به مقصد نطنر به منظور بررسی آب شرب نطنز، مشکل فاضلاب بادرود و خالدآباد و مشکل چاه‌های آب شرب نطنز و قمصر ترک کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز