خبرگزاری کار ایران

مدیرآموزش و پرورش کاشان؛

تولید سرمایه اجتماعی، حاصل اقتصاد آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۸۱

هر کاری که برای آموزش و پرورش انجام شود، سرمایه‌گذاری است که حاصل آن تولید سرمایه‌های اجتماعی کشور است.

مدیرآموزش و پرورش کاشان گفت: هر کاری که برای آموزش و پرورش انجام شود، سرمایه گذاری است که حاصل آن تولید سرمایه های اجتماعی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، " محمود خدمتی " در آیین زنگ مهر در مدرسه حاج حسن امینی افزود: آموزش و پرورش، جایگاه رفیع علم و صاحبان دانش است که حاصل آن اقتدار و اعتلای کشور است

وی تاکید کرد: حضور و مشارکت خیرین مدرسه ساز و مسوولان اجرایی در برنامه های آموزش و پرورش، احترام به علم و ارتقا جایگاه نظام آموزشی است.

وی تاکید کرد: مسیر توسعه و پیشرفت جامعه از مدرسه آغاز می شود و همه دستگاه ها و نهادها باید به آموزش و پرورش کمک کنند تا در جایگاه واقعی خود، شهروندان آگاه و متعهد را تربیت کند.

خدمتی با تقدیر از خدمات خانواده زنده یاد حسن امینی گفت: ساخت این مدرسه، قدم خیری در مسیر تعلیم و تربیت است و بدون شک، گشوده شدن هر مدرسه، عامل رفه ناهنجاری های جامعه و بمنزله بسته شدن زندان است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان نیز در این آیین گفت: آموزش و پرورش کاشان برای ساخت و ساز در مراکز پرجمعیت این شهر با مشکل نبود زمین مواجه است.

" محمد کتابچی " افزود: با توجه به مشارکت نیکوکاران برای ساخت مدرسه، از شهردار کاشان درخواست دارم که در تفکیک زمین های بزرگ و واگذاری آنها در نقاط مختلف شهر سرانه مدرسه مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به ۱۲۰ مدرسه فرسوده در شهرستان کاشان افزود: تعلیم و تربیت در ساختمان های فرسوده زیبنده نظام آموزشی کشور نیست و ساخت مدرسه نیاز همیشگی جامعه است.

همزمان با آغاز سال تحصیلی، مدرسه " حاج حسن امینی " با زیربنای یکهزار و ۸۰۰ مترمربع و ۱۷ کلاس درس با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال با حضور مدیر آموزش و پرورش کاشان، شهر دار و خیرین این شهرستان به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز