خبرگزاری کار ایران

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید؛

شکوفه‌های کاشان از سال تحصیلی جدید استقبال کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۴۹

تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، استمرار جهاد مقدس فرزندان ایران زمین در مسیر شکوه و عزت این ملک پرگهر است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، استمرار جهاد مقدس فرزندان ایران زمین در مسیر شکوه و عزت این ملک پرگهر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمود خدمتی» در آیین زنگ شکوفه‌ها در مدرسه نمونه دولتی نوریان کاشان افزود: یک زمان دفاع نظامی از کشور، جهاد بود و امروز نیز پیشرفت علمی و موفقیت‌های علمی، جهاد مقدس ماست.

به گفته وی، در زمانی که استکبار جهانی با همه توان، کشور مار ا مورد هجوم قرار دادند، همسالان شما، احساس تکلیف کرده و برای دفاع از کشور، به جبهه رفتند و در جهاد نظامی شرکت کردند وهشت سال در برابر همه دنیا مقاومت کردند.

وی اظهار داشت: دنیای استکبار، امروز هم با تمام توان در برابر موفقیت‌های علمی دانشمندان ایران زمین با بهانه‌های واهی مانع تراشی می‌کنند.

وی تاکید کرد: خلاقیت و نوآوری، کلید واژه توسعه کشور‌ها است و مسیر پیشرفت را تعین می‌کند و دانش آموزان امروز وظیفه دارند، در این جهاد علمی مشارکت داشته باشند و دانش آموزان مدارس دولتی، در خط مقدم این جهاد مقدس هستند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: تلاش کنید به موفقیت در بالا‌ترین سطح را به دست آورید اما برای خدمت به مردم باشد، در مدیریت‌های آینده، یادتان باشد که از همین مردم هستید و با همین مردم زندگی کنید.

خدمتی گفت: زحمت و ایثار پدر و مادرتان را فراموش نکنید و قدردان آن‌ها باشید اجازه ندهید قدرت و ثروت چشمان شما را بر محبت آن‌ها ببندد. مطمین باشد که همه موفقیت‌ها، به برکت دعای پدر و مادر است.

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، با ورود دانش آموزان سال اول ابتدایی و متوسطه، جشن شکوفه‌ها و جوانه هادر ۱۳۸ مدرسه کاشان برگزار شد. و چهار هزار و ۷۰۰ دانش آموز سال اول ابتدایی و حدود هشت هزار دانش آموز سال اول دوره متوسطه در کلاس درس حاضر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز