خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال تحصیلی جدید؛

فرهنگیان نوش آباد از خیرین مدرسه ساز این شهر تجلیل کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۹۸

در آستانه سال تحصیلی جدید، همزمان با بهر برداری از مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر نوش آباد، آیین تجلیل از خیرین مدرسه ساز نوش آباد با حضور مسوولان اجرایی در این مرکز آموزشی برگزار شد.

در آستانه سال تحصیلی جدید، همزمان با بهر برداری از مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر نوش آباد، آیین تجلیل از خیرین مدرسه ساز نوش آباد با حضور مسوولان اجرایی در این مرکز آموزشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: بنا به سنت الهی، معلم و محصل و همه کسانی که در مسیر تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند که با نگاه زمینی قابل وصف نیست.

«علی محمد الماسی» در آیین تجلیل فرهنگیان نوش آباد از خیرین مدرسه ساز این شهر افزود: خدا هدایتگر انسان در مسیر نیکوکاری است، او را مزد و پاداش می‌دهد و اگر به انسان عقل داده است، در لحظه‌های ناب هم به فریادش می‌رسد و یاریش می‌کند.

وی تاکید کرد: در تعلیم و تربییت قرآنی، همه انسان‌ها فقیر آفریده شده‌اند، و کسانی ثروتمند واقعی هستند که به فطرت الهی خویش برگردند و سه اصل ایمان به خدا، اقامه نماز و انفاق و بخشش را بیاموزند.

وی تصریح کرد: کسانی که انفاق و بخشش می‌کنند، پاک می‌شوند و کسانی که کرامت ندارند و نمی‌بخشند، به ارتباط با قرآن نمی‌رسند. خداوند که انسان راآفرید و او را خلیه خود در روی زمین قرار داده، اراده کرده است که با کارهای نیکوکاران شناخته شود.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: تجلیل از خیرین مدرسه ساز، تجلیل از تعلیم و تربیت است و قدر‌شناسی از کسانی است که می‌بخشند و این گروه افراد، در حقیقت کار خود را انجام می‌دهند و برای خود کار می‌کنند.

الماسی افزود: به نیکوکاران باید تبریک گفت که خدا به آن‌ها کمک می‌کند. انفاق صورتهای بسیاری دارد، از جمله آن، تجلیل از نیکوکاران است و کسانی که توانایی دارند و ثروت می‌اندوزند، هنگام مرگ باید پاسخگو باشند.

بنیانگذار مجتمع بصیر نوش آباد گفت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که به خانواده ما توفیق داد تا بتوانیم شاهد شادی همه مردم نوش آباد، در افتتاح و بهره برداری از این مرکز تعلیم و تربیت باشیم.

«مهدی نعمت الهی» افزود: همانطور که در ساخت این مدرسه دست به دست هم دادیم امیدوارم این همدلی، ادامه پیدا کند و فرهنگیان نوش اباد، با الگو گرفتن از تعالیم قرآن برای رشد و شکوفایی فرزندان ایران عزیز تلاش کنند.

وی تاکید کرد: امیدوارم دانش آموزان نوش آباد نیز در پرتو تربیت و معارف الهی و دوستی اهل بیت علیهم السلام، ایران عزیز را در شهر بافرهنگ نوش آباد سرافراز و بالنده کنند و با خوب درس خواندن، قدردان لطف خدا و زحمت خانواده‌هایشان باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: همزمان با بهره برداری از مجتمع آموزشی بصیر نوش آباد، آیین تجلیل فرهنگیان و دانش آموزان این شهر، از خانواده حاج بصیراله نعمت الهی با اهدای آیین لوح‌های تقدیر مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان، شورای اسلامی و شهرداری نوش آباد، خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز نوش آباد و هیئت‌های مذهبی این شهر تجلیل شد.

«قاسم کوهی» افزود: مجتمع فرهنگی و آموزشی بصیر نوش آباد، از محل کمک ده میلیارد ریالی حاج بصیر اله نعمت الهی طی مدت ۱۰ ماه، در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع به بره برداری رسیده است.

به گفته وی، این مجتمع بازیر بنای سه هزار متر مربع در دو طبقه بنا شده است که علاوه بر شش کلاس درس، دارای فضاهای مکمل شامل سالن آمفی تئا‌تر، کتابخانه، اتاق‌های اداری، کارگاه علم و فناوری و تکنولوژی است.

کوهی گفت: نیازهای آموزش و پرورش با اعتبارات دولتی برآورده نمی‌شود و نیازمند مشارکت همه جانبه شهروندان مسوول و متعهد است که به اعتبار وعده الهی، صدقه جاریه است و ثواب آن برای همیشه نصیب نیکوکاران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز