خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

صهیونیست‌ها در عراق مقابل ولایت مطلقه فقیه زمین خوردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۹۲۹

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با اشاره به مصاحبه مقام معظم رهبری پیش از عمل خود گفت: این تدبیر معظم‌له، رسانه‌های بیگانه را خلع سلاح و از سوءاستفاده آنها پیشگیری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با اشاره به مصاحبه مقام معظم رهبری پیش از عمل خود گفت: این تدبیر معظم‌له، رسانه‌های بیگانه را خلع سلاح و از سوءاستفاده آنها پیشگیری کرد.

به گزارش ایلنا در کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در بیمارستان به واسطه یک انجام عمل اظهار کرد: ایشان صبح روز دوشنبه در مصاحبه‌ای از انجام یک عمل ساده خبر دادند و فرمودند هیچ جای نگرانی نیست تا بدین طریق توطئه دشمن را خنثی سازند.

وی با اینکه اگر مقام معظم رهبری بدون اطلاع به بیمارستان می‌رفتند رسانه‌های بیگانه دست به شایعه‌‌سازی می‌زدند تصریح کرد: این تدبیر معظم‌له، رسانه‌های بیگانه را خلع سلاح و از سوءاستفاده آنها پیشگیری کرد.

امام جمعه کاشان به عیادتش از مقام معظم رهبری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همانطور که به ایشان نیز گفتم چهره خندان و متبسم معظم‌له موجب مسرت همه ملت ایران و شیعیان جهان می‌شود و قلب مسلمان واقعی در کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، هند، فلسطین، لبنان و.. همراه با ضربان قلب مقام معظم رهبری می‌تپد.

نمازی با یادآوری ۱۱ سپتامبر سالروز حمله به ساختمان‌های دوقلوی نیویورک، آن را توطئه بزرگ و مشترک موساد و سیا قلمداد و عنوان کرد: در حالی رئیس جمهور سابق آمریکا این حادثه را توطئه افغانی‌ها و بن‌لادن می‌نامد اما همه از ارتباط بوش با بن‌لادن آگاه هستند.

وی با اشاره به ارتباط خانوادگی بوش و بن‌لادن افزود: رئیس جمهور سابق آمریکا با بن‌لادن شرکت اقتصادی مشترک داشته است چنانکه پس از آن مشخص شد حادثه ۱۱ سپتامبر تنها بهانه‌ای برای صدور مجوز تهاجم نظامی به افغانستان بود.

امام جمعه کاشان با تأکید بر اینکه اظهارنظری که از سوی آمریکایی‌ها مبنی بر لزوم اتحاد برای براندازی داعش صورت می‌گیرد نیز در راستای همین توطئه است گفت: داعش، فرزند نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی است و اکنون که اختیار از دست مستکبران حامی این گروه تروریستی خارج شده و خود به تهدیدجدی برای آمریکا و غرب به شمار می‌روند به دنبال آن هستند با تکرار
بهانه‌های خود به منطقه‌ای دیگر حمله کنند.

نمازی تکمیل ساختار سیاسی کشور عراق و استقرار و تثبیت دولت و مجلس این کشور را به فال نیک گرفت و تأکید کرد: همه این اتفاقات به برکت مرجعیت شیعه در عراق صورت گرفت و اگر مرجعیت حوزه نجف نبود بدون شک حاکمیت عراق با وجود توطئه‌های همه جانبه استکبار موفق به کسب چنین دستاوردهایی نبود. عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صهیونیست‌ها در عراق مقابل ولایت مطلقه فقیه زمین خوردند متذکر شد: پس از این موفقیت‌ها، ارتش عراق در عرصه نظامی نیز به توفیقاتی در آزادسازی مناطقی از این کشور رسید.

نمازی همچنین در خصوص قیام مردم یمن علیه دولت دست‌نشانده آمریکایی یادآور شد: پس از آن که مردم یمن مشاهده کردند دولت جدید متشکل از مهره‌های به جای مانده از دولت وابسته قبلی است در قالب تظاهراتی مسالمت‌آمیز به خیابان‌ها آمدند اما رئیس جمهور یمن پس از مشورت با دولتمردان آمریکایی تصمیم به سرکوب این قیام مردمی گرفت که با شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر همراه شد.

وی همچنین ۲۰ شهریور سالروز شهادت آیت‌الله مدنی را گرامی داشت و ایشان را فقیهی مجاهد در سنگرهای مختلف و مسئولیت‌های متفاوت در نظام جمهوری اسلامی معرفی کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز