خبرگزاری کار ایران

مدیر مجموعه شهرزیر زمینی نوش آباد؛

" شهر شب‌های بی‌سحر "؛ رتبه سوم جشنواره تولید محتوای استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۵۵

مقاله تحقیقی " شهر شب‌های بی سحر " که موضوع آن معرفی شهر زیر زمینی نوش آباد است در سومین جشنواره تولید محتوای مکتوب بومی استان اصفهان رتبه سوم را کسب کرد

مدیر مجموعه شهر زیر زمینی نوش آباد گفت: مقاله تحقیقی «شهر شب‌های بی‌سحر» که موضوع آن معرفی شهر زیر زمینی نوش آباد است در سومین جشنواره تولید محتوای مکتوب بومی استان اصفهان رتبه سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «عباس شافعی» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: آثار بر‌تر این جشنواره پس از تایید و داوری در مرحله استانی به دفتر تالیف کتاب‌های درسی وزرات آموزش و پرورش ارسال تا به عنوان منبع آموزشی در کتاب‌های درسی دوره ابتدایی گنجانده شود.

به گفته وی، این مقاله توسط گروه سه نفره «اعظم بریانی»، «سید جلال جلیلی نوش آبادی» و «نجمه مسعوی خوی» از فرهنگیان کاشان تهیه شده بود که توانست امتیاز ۸۰/۶۷(هشتاد ممیز ۶۷ صدم) از مجموع یک صد امتیاز داوران را به دست آورد.

وی اظهار داشت: مقاله «سفر به شهر سایه‌ها» نیز اثر دیگری بود که با موضوع معرفی شهر زیرزمینی نوش آباد توسط تیم «عباس نوابی‌پور» و «سید روح اله حسینی نوش آبادی» به این جشنواره ارائه شده بود که توانست با کسب ۶۷/۶۷(شصت و هفت ممیز ۶۷ صدم) به مرحله داوری این جشنواره راه پیدا کند.

وی تاکید کرد: مجموعه باستانی شهر زیر زمینی نوش آباد یک اثر معماری کم نظیر در جهان است که باید به هر شکل ممکن معرفی شود و در این راستا از همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استفاده می‌کنیم.

شافعی با اشاره به ضرورت آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با میراثارزشمند فرهنگی کشور تصریح کرد: حمایت از نویسندگان پایان نامه‌های دانشجویی و تولید کنندگان آثار فرهنگی و هنری با موضوع شهر زیر زمینی نوش آباد، از جمله برنامه‌هایی است که با هدف معرفی این مجموعه باستانی انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز