خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل؛

زائر سرای۱۰ طبقه آرانی‌ها درمشهد مقدس احداثمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۸۰

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از احداثزائر سرای۱۰ طبقه آرانی‌ها در مشهد مقدس خبرداد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از احداثزائر سرای۱۰ طبقه آرانی‌ها در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، عباسعلی منصوری آرانی، نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) که با حضور جمع کثیری از مردم در حسینیه رضوی عباس آباد آران و بیدگل برگزارشده بود با اعلام این خبر اظهار داشت: ساختمان ۱۰ طبقه زئر سرای همشهریان محترم در مکانی بسیار عالی در حال طراحی و بزودی کلنگ احداثآن به زمین زده خواهد شد.

وی افزود: این زائر سرا دارای ۴۰۰ اتاق، رستوران، خوابگاه جمعی، و حسینیه و امکانات رفاهی دیگر نیز است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی همچنین از ارائه طرحی مبنی بر فروش ویژه بخشی از این طرح بزرگ معنوی خبر داد و به تشریح نحوه واگذاری آن به مردم اشاره، و تصریح کرد: هر همشهری با خرید چند شب و روز و رزرو یک باب اتاق در زمان خاصی در طول سال می‌تواند در این طرح سهیم باشد.

منصوری تاکید کرد: همه همشهریان با پرداخت اقساطی و نقدی و با هر توان مالی در ساخت این ساختمان نقش خواهند داشت و پیش بینی ما این است که اگر مردم با پرداخت حداقل ۱۵ میلیون ریال در این پروژه مشارکت نمایند منابع مالی آن تامین می‌شود..

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در پایان به هماهنگی با مسئولین مشهد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهردار و ریاست محترم اوقاف، کارهای مقدماتی این ساختمان صورت گرفته و امیدواریم با مشارکت همشهریان محترم ظرف دو سال آینده این طرح به انجام رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز