خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور در گفتگو با ایلنا؛

به ۳۰۰ نفر از بازنشستگان کشوری، دومیلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۷۳۳

مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور از پرداخت دومیلیون تومان وام با بهره ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه به تعداد ۳۰۰ نفر از بازنشستگان کشوری در سال جاری خبرداد.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور از پرداخت دومیلیون تومان وام با بهره ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه به تعداد ۳۰۰ نفر از بازنشستگان کشوری در سال جاری خبر داد.

خانم ایران دخت عطاردی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور، ظهر امروز، دوشنبه، دهم شهریور، در حاشیه مراسم کلنگ زنی خانه امید در آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اشاره به اینکه ساخت خانه امید این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساخت یک هزار متربع در یک طبقه به مدت یکسال به پایان می‌رسد، گفت: با توجه به اینکه خانه امید فقط در مراکز استان‌ها احداثمی‌شود، آران و بیدگل تنها شهرستانی از کشور است که خانه امید در آن ساخته می‌شود.

وی تصفیه کامل مطالبات یک هزار هشتصد و سی میلیارد تومانی بازنشستگان کشوری و پرداخت دومیلیون تومان وام با بهره ۴ درصد و اقساط ۳۶ ماهه به تعداد ۳۰۰ نفر از بازنشستگان و متناسب سازی حقوق یازنشستگان و شاغلین را از مهم‌ترین اقدامات این سازمان در سال جاری عنوان کرد و گفت: سازمان بازنشستگی ضمن اینکه با برگزاری جلسات متعتدد با دولت به دنبال دائمی شدن خدمات کشوری می‌باشد تصمیم دارد در جهت ارتقاء معیشت بازنشستگان نیز با کمک به بخش سلامت در احداثسالن چندمنظوره، کتابخانه و کافی شاپ قدمهای جدی را بردارد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر اینکه بازنشستگان با بیمه طلایی می‌توانند از خدمات رایگان ۵۵۰ بیمارستان طرف قرارداد کشور بهرمند شوند، گفت: کانون بازنشستگان کشوری هزینه‌های کامل بیماران سرطانی اعم از دارو، درمان و بیماران شبه سرطانی را نیز پرداخت می‌کند.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور تصریح کرد: متناسب سازی حقوق باز نشستگان با شاغلین در راستای تصویب لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری که در هشتم مهرماه سال ۸۶ تصویب شد بزودی عملیاتی می‌شود.

ظهر امروز با حضور عطاریان، مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین خانه امید آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساخت یک هزار متربع در پارک سلمانی آران و بیدگل به زمین زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز