خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آموزشی دانشگاه کاشان؛

شروع ثبت نام دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۸۸

مدیر امور آموزشی دانشگاه کاشان از شروع ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده دوره های دکترا و کارشناسی ارشداین دانشگاه خبر داد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه کاشان از شروع ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده دوره‌های دکترا و کار‌شناسی ارشداین دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، علی نجفی ایوکی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در دوره دکترای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ این دانشگاه ۱۹۷ نفر به جزء دانشجویان استعدادهای درخشان پذیرفته شده‌اند.

وی مجموع دانشجویان دکترای مشغول به تحصیل این دانشگاه را ۴۰۶ نفر برشمرد و افزود: با پذیرش دانشجویان جدید، تعداد دانشجویان دکترای این دانشگاه به ۶۰۳ نفر افزایش می‌یابد.

وی زمان ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع دکترا را از سوم تا پنجم شهریوماه ذکر کرد و گفت: دانشجویان می‌توانند به ترتیب حروف الفبا از صبح ساعت ۸ صبح تا شش بعداز ظهر برای ثبت نام مراجعه کنند.

مدیر امور آموزشی دانشگاه کاشان، همچنین به پذیرفته شدن یک هزار و ۵۶ دانشجو در دوره کار‌شناسی ارشد این دانشگاه اشاره کرد و افزود: ثبت نام دانشجویان کار‌شناسی ارشد نیز از ششم تا هشتم به صورت اینترنتی و از نهم تا دوازدهم شهریورماه به صورت حضوری به ترتیب حروف الفبا انجام می‌پذیرد.

دکتر نجفی خاطر نشان کرد: با ثبت نام پذیرفته شدگان جدید، تعداد دانشجویان دوره کار‌شناسی ارشد این دانشگاه به دو هزار و ۵۶۷ دانشجو می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: برای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ این دانشگاه نیز یک هزار و ۳۶۵ دانشجو در مقطع کار‌شناسی اعلام ظرفیت شده که ثبت نام پذیرفته شدگان طبق اعلام سازمان سنجش، از ۲۵ تا ۲۸ شهریورماه جاری به صورت اینترنتی و از ۲۹ شهریور تا اول مهرماه به ترتیب حروف الفبا به صورت حضوری انجام می‌پذیرد.

مدیر امور آموزشی دانشگاه کاشان تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل مقطع کار‌شناسی این دانشگاه را چهار هزار و ۳۷۰ نفر ذکر کرد و افزود: با ثبت نام کل پذیرفته شدگان تعداد دانشجویان کار‌شناسی این دانشگاه به پنج هزار و ۷۳۵ نفر افزایش می‌یابد.

در حال حاضر نزدیک به هفت هزار دانشجو در سه مقطع کار‌شناسی، کار‌شناسی ارشد و دکترا در دانشگاه کاشان مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز