خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نمازی:

مسئولان پاسخگوی سانحه هواپیمایی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۱۵

ادراه کشور نیاز به سعه صدر و تحمل هم دارد و تندخویی و تضعیف یکدیگر به مصلحت کشور نیست.

آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز مقاومت اسلامی اظهار داشت: این روز یادآور حمله ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان و دفاع جانانه رزمندگان حزب‌الله لبنان است که توانستند با اتکا به قدرت و نصرت الهی ارتش جهنمی صهیونیستی را از خاک لبنان بیرون کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، وی با اشاره به دستاوردهای حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه بیان داشت: در این نبرد رزمندگان حزب‌الله موفق شدند بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ صهیونیست را به هلاکت برسانند ۱۶۰ تانک را منهدم و یک ناوشکن رژیم صهیونیستی را در دریا غرق کنند و هیمنه ساختگی نظامی رژیم صهیونیستی را در هم شکنند.

امام جمعه کاشان تأکید کرد: این روز‌ها هم این مقاومت توسط مردان، زنان، کودکان و شیرخوارگان مظلوم غزه به معرض دید جهانیان گذاشته می‌شود و امسال خاطره آسمانی روز مقاومت در غزه در حال تکرار است.

نمازی افزود: رژیم صهونیستی به خیال ریشه‌کن کردن روحیه مقاومت اسلامی ملت قهرمان فلسطین و سرکوب قیام مردم مسلمان این سرزمین، به صورت همه جانبه به غزه حمله کرد و در جنایتی تکان دهنده که هیچ بیان و قلمی قدرت توصیف آن را ندارد چندین هزار کودک و مرد و زن بی‌گناه را به خاک و خون کشید حال آنکه تنها پاسخ کودکان و زنان غزه به این تهاجم بی‌رحمانه، مقاومت در برابر تجاوزهای دشمن بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ برای بازماندگان و مجروحان این حادثه طلب صحت و عافیت کرد و گفت: نکته قابل توجه در این حادثه این است که دستگاه‌های نظارتی باید از مسئولان مربوطه مطالبه کنند و مسئولان نیز باید پاسخگوی مرگ مظلومانه عده‌ای از عزیزانمان باشند و تنها پاسخگویی به یافته شدن جعبه سیاه و بررسی کار‌شناسان موکول نشود.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان تأکید کرد: در اینجا جان و نفس جامعه مطرح است و نمی‌توان به بهانه تشریفات اداری از کنار آن به راحتی گذشت.

نمازی همچنین با اشاره به مطرح شدن بحثآلوده بودن برخی مواد لبنی به روغن پالم در رسانه‌ها، خواستار پیگیری مسئولان مربوطه به خصوص مسئولان سازمان استاندارد و جلوگیری از فعالیت‌هایی که سلامت جامعه را تهدید می‌کند شد.

وی در ادامه در خصوص مناقشات میان دولت و برخی جریان‌ها و رسانه‌ها گفت: اداره کشور نیاز به سعه صدر و تحمل هم دارد و تندخویی و تضعیف یکدیگر به مصلحت کشور نیست.

نمازی تصریح کرد: اوضاع منطقه و جنگ و کشتار در کشورهای همسایه اقتضا می‌کند وحدت و همدلی را داخل حفظ و هوشمندانه مراقب حوادثمنطقه باشیم.

عضو خبرگان رهبری همچنین با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان وزارت خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به فرازهایی از بیانات معظم‌له در این دیدار پرداخت.

وی همچنین با گرامیداشت ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در سال ۶۹ را پاس داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز