خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش کاشان؛

نیکوکاران مدرسه ساز، به حیات طیبه می‌رسند

کد خبر : ۱۹۵۰۳۰

نیکوکاران مدرسه ساز، با هر مدرسه‌ای که می‌سازند به حیات طیبه می‌رسند چون برای زدودن جهل و تاریکی از جامعه تلاش می‌کنند و این امر، یک هدف خدایی است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: نیکوکاران مدرسه ساز، با هر مدرسه‌ای که می‌سازند به حیات طیبه می‌رسند چون برای زدودن جهل و تاریکی از جامعه تلاش می‌کنند که یک هدف خدایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمود خدمتی» در دیدار با خیرین مدرسه ساز کاشان افزود: هر چه در جامعه از نیکوکاران مدرسه ساز یاد شود؛ مصداق حیات طیبه آن‌ها است که بهترین سرمایه گذاری را د رجامعه بشری انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: نیکوکاران مدرسه ساز از چنان مقامی برخوردار می‌شوند که فرا‌تر از تقدیر بشری است و چون نیکی واقعی را ادا می‌کنند شایسته تقدیر و تحسین الهی می‌شوند.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش کاشان با وجود همه ظرفیت‌هایی که دارد، از کاستی‌هایی رنج می‌برد که اگر درست استفاده می‌شد، وضعیت مطلوب‌تر از شرایط فعلی بود.

وی اظهار داشت: شان کاشان با پشتوانه تمدن هفت هزار ساله، باید بالا‌تر از این باشد و تلاش خواهم کرد از همه ظرفیت‌های موجود جهت بالابردنشان تعلیم و تربیت استفاده کنم.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: نیت نیکوکاران مدرسه سار برای خشنودی شخص نیست بلکه عهد و پیمانی با خدا است اما نگاه قدر‌شناس افراد جامعه دراستمرار این فرهنگ بسیار اثربخش است.

خدمتی افزود: ماموریت اصلی نیکوکارانی که به جمع خیرین مدرسه ساز می‌پیوندند، بستر سازی و ایجاد زمینه رسیدن انسان‌ها به کمال و سعادت است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: بر این باوریم که آموزش و پرورش متعلق به همه افراد جامعه است و هیچکس نباید خود را از این ماموریت و مسوولیت جدا بداند.

«محمد کتابچی» در این دیدار افزود: هرگز نیازهای آموزش و پرورش تمام شدنی نیست و رفع این نیاز‌ها هم از توان وزارت آموزش و پرورش و دولت خارج است پس همه شهروندان باید با تعهد در این مسیر مشارکت کنند.

وی افزود: واقعیت آن است که سنگ بنای پیشرفت مملکت در هر یک از بخش‌های سیاسی، اجتماعی، سیاست خارجی، اقتصاد که مورد توجه قرار دهیم،

وی تاکید کرد: این دیدار، اعلام پشتیبانی نیکوکارن مدرسه ساز از مدیر آموزش و پرورش است هر چند که طی سالهای گذشته نیز خیرین با سخاوت در جهت رفع نیازهای آموزش و پرورش تلاش و همکاری کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مدیر آموزش و پرورش، با افکار و اندیشه مثبت، متعالی و تعامل گرا برپایه اعتماد به همه همکاران می‌تواند امر مدیریت و مشارکت همکاران در مدیریت را تسهیل و امور زیربنایی را تدبیر کند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: آشنایی خیرین با اندیشه‌های مدیر آموزش و پرورش امکان ارتباط دوسویه و سازنده را می‌سر می‌کند و امیدواریم با همدلی دو طرف، این اعتماد به آموزش و پرورش برگردد.

وی اظهار داشت: اعتماد مدیر آموزش و پرورش به همکاران و افراد خارج از مجموعه مثل خیرین مدرسه ساز، می‌تواند تصویری روشن از افق نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان ایجاد کند.

کتابچی تصریح کرد: در سال‌های گذشته با وجود همه مشکلات اقتصادی، نیکوکاران کاشانی، ۳۰ طرح آموزشی را تعهد کرده‌اند، که تکمیل و بهره برداری از آن‌ها نیازمند انجام تعهدات بخش دولتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز