خبرگزاری کار ایران

به مناسبت درگذشت ابوی گرامی؛

پیام تسلیت فرماندار کاشان به رئیس بازرسی کل کشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۱۱

در پی درگذشت مرحوم سراجی، ابوی گرامی قاضی سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، مهندس صدرائیه معاون استاندار و فرماندار کاشان در پیامی مصیبت وارده را به ایشان و خانواده محترم شان تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرماندار به مناسبت درگذشت ابوی گرامی قاضی سراج رئیس بازرسی کل کشور

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان، در پی درگذشت مرحوم سراجی ابوی گرامی قاضی سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، مهندس صدرائیه، معاون استاندار و فرماندار کاشان، در پیامی مصیبت وارده را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

جناب آقای حاج ناصر سراج

رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور

سلام علیکم

پس از حمد خدای متعال و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاک و مطهرش

بدینوسیله فقدان تاثر انگیز درگذشت پدر گرامیتان را به جنابعالی و بیت شریف وابسته تسلیت عرض نموده، انتظار دارم اینجانب را در اندوه و ماتم خود شریک و همدرد بدانید.

رجاء واثق دارم که خدمات و زحمات ارزشمند جنابعالی به عنوان یکی از خدمتگزاران متعهد و کوشای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توشه ای ارزشمند و صالحه ای برای روح پرفتوح آن عزیز از دست رفته در جهان آخرت خواهد بود.

از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر فراوان مسئلت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز