خبرگزاری کار ایران

مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان رتبه برتر استان اصفهان را به دست آورد

کد خبر : ۱۹۴۷۰۹

مرکز مشاوره شهرستان کاشان در گروه مناطق پرجمعیت به همراه فلاورجان، زرین شهر، نجف آباد، مبارکه و ناحیه‌های پنج و شش اصفهان به عنوان رتبه بر‌تر معرفی شد.

رییس مرکز مشاوره مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: برای نهمین سال پیاپی، این مرکز توانست رتبه بر‌تر استان اصفهان در اجرای برنامه‌های هفته مشاغل را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «حسین عنایتی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در بررسی و ارزیابی مناطق ۴۰ گانه آموزش و پرورش استان اصفهان که به سه گروه مناطق پرجمعیت، متوسط و کم جمعیت تقسیم بندی می‌شوند، مرکز مشاوره شهرستان کاشان در گروه مناطق پرجمعیت به همراه فلاورجان، زرین شهر، نجف آباد، مبارکه و ناحیه‌های پنج و شش اصفهان به عنوان رتبه بر‌تر معرفی شد.

وی اظهار داشت: کسب این مقام با توجه به ملاک‌هایی چون وضعیت سازماندهی مشاوران، ابتکار و نوآوری در برگزاری فعالیت‌های مشاوره‌ای و برنامه ریزی مثل بزرگداشت هفته بهداشت روان و مشاغل و طرح‌های مختلف مشاوره‌ای در مدارس است.

به گفته وی، برگزاری ۵۷۰ سخنرانی و کارگاه آموزشی در مدارس راهنمایی و دبیرستان، برپایی نمایشگاه دست ساخته‌های دانش آموزان ومشاوران درمدارس، برگزاری دیدارهای آموزشی از مراکز صنعتی و تولیدی از جمله برنامه‌های مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان بوده است.

عنایتی گفت: تجهیز بانک اطلاعات شغلی و تحصیلی مدارس، برگزاری همایش و کنفرانس‌های شغلی با مشارکت استادن دانشگاه، صاحبان مشاغل و کارآفرینان از دیگر برنامه‌های مرکز مشاوره کاشان بوده است.

مرکز مشاوره تحصیلی و روان‌شناختی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از سال ۱۳۷۳ شروع به کار کرده‌ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز