خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته خیرین وزارت علوم؛

دانشگاه کاشان در جذب خیرین در کشور الگو است

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۰۷

این نگاه خیرخواهانه خیرین به علم منشاء رشد و پیشرفت کشور در تمامی زمینه‌ها می‌شود.

معاون اداری مالی و رئیس کمیته خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه کاشان در جذب و مشارکت خیرین در اجرای پروژه‌های آموزش عالی پیشرو و الگوست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «دکتر محمد حسین امید» در جمع خیرین دانشگاه کاشان افزود: این نگاه خیرخواهانه خیرین به علم منشاء رشد و پیشرفت کشور در تمامی زمینه‌ها می‌شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و رئیس کمیته خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر ۵۰ پروژه توسط خیرین با زیربنای ۱۵۰ هزار متر مربع در دست احداثاست.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در مقایسه با پروژه‌های دولتی قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: تعهدات خیرین برای ساخت این پروژه‌ها به ارزش ۱۷۰ میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگری‌های وزارت علوم، مجلس و دولت، تسهیلات خوبی برای خیرین جهت اتمام پروژه‌های نیمه تمام انجام شده است که هزینه‌ها و کارمزد این تسهیلات، توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه طرح‌های خیرین مورد حمایت دولت و بخشی از آن توسط دولت تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال برای پروژه‌های آموزشی ۲۰ میلیارد تومان و پژوهشی ۱۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع ابراز امیدواری کرد: طی توافقی که در کمیسیون تحقیقات مجلس و وزارت راهبردی داشتیم قرار است در سال آینده این مقدار با رشد ۵۰۰ درصدی به یکصد میلیارد تومان برسد و تعهدات ۵۰ درصدی دولت محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز