خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان درمراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

به بیمه خدمات رفاهی بازنشستگان و کارگران در کاشان باید توجه ویژه شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۰۱

فلسفه ادغام اداره کار و تعاون این است که به سمت و سویی حرکت کنیم که کارگران ما در آینده تبدیل به کارفرما شوند.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: فلسفه ادغام اداره کار و تعاون این است که به سمت و سویی حرکت کنیم که کارگران ما در آینده تبدیل به کارفرما شوند.

به گزارش حبرنگار ایلنا در کاشان، معاون استاندار و فرماندار کاشان امروز در آیین تکریم از خدمات محمد باغبانی، مدیر سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌کاشان، و معرفی حسن رمضانی به عنوان مدیر جدید این اداره در سالن اجتماعات اداره تعاون کارو رفاه اجتماعی کاشان گفت: در سال گذشته من تعامل خوبی با این مدیر موفق در زمینه مسکن مهرکاشان و مسائل دیگر شهرستان داشته ام و از ایشان به عنوان یک مدیر ارزشی برای همه سال هایی که در مدیریت این اداره تلاش کردند تقدیر می‌کنم.

وی از حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یک حوزه توانمند در بخش های مختلف اشتغال نام برد و افزود: حسن رمضانی یکی از معاونین آقای باغبانی با تحصیلات عالیه و توانمند در امور، مسؤولیت امور این حوزه را به دست خواهند گرفت.

ابوالفضل صدرائیه همچنین با اشاره به موفقیت‌های انجام شده در حوزه تعاون کار وامور اجتماعی در شهرستان کاشان، بر استمرار موفقیت های این حوزه تأکید کرد.

وی همچنین حمایت در بخش تعاون کار و امور اجتماعی را جزو وظایف دولت دانست و بر لزوم توجه به بیمه خدمات رفاهی بازنشستگان و کارگران در کاشان تأکید کرد.

معاون استاندار و فرماندارکاشان گفت: فلسفه ادغام اداره کار و تعاون این است که به سمت و سویی حرکت کنیم که کارگران ما در آینده تبدیل به کارفرما شوند.

ابوافضل صدرائیه از مدیریت جدید اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خواست تا توجه ویژه ای به اشتغال اتباع بیگانه درکارخانجات و صنایع شهرستان و همچنین منطقه ویژه اقتصادی کاشان داشته باشد.

وی توجه به مباحثعلمی در این حوزه را مهم قلمداد کرد و بیان داشت: دولت اعتقادی به مباحثفله ای ندارد و فعالیت ها باید بر اساس شاخص ها تعریف شود.

غلامعلی قادری، مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی استان اصفهان، نیز در این مراسم از محمد باغبانی به عنوان یکی از مدیران ولایی و ارزشی در نظام جمهوری اسلامی نام برد و افزود: درصورت تمایل این مدیر زحمتکش از وی در مناصب دیگر و مهمتر استفاده خواهد شد.

وی افزود: همه ما آمده ایم که یک روزی برویم و هیچ مدیری نمی تواند ادعا کند که برای همیشه مدیریت مجموعه ای را بر عهده داشته باشد.

وی از اختصاص دو هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار به استان اصفهان در سال جاری خبر داد و افزود: این میزان اعتبار برای ارائه تسهیلات به بخش مشاغل خانگی استان اصفهان اختصاص داده شده است.

محمد باغبانی رییس سابق اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی کاشان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت خود ازسال ۸۵ تاکنون گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان کرد باید فعالیت های انجام شده توسط دولت باید برای مردم بازگو شود و بیان فعالیت ها توسط مسؤولان حمل بر خود ستایی آنان نیست.

باغبانی در ادامه تعداد تعاونی های شهرستان کاشان را تا قبل از ۱۵ آبان ماه سال ۸۵ را ۲۰ تعاونی اعلام کرد و گفت: این تعداد تعاونیدر ۱۵ اسفندماه همان سال یعنی بعد از ۴ ماه به ۱۱۸ تعاونی افزایش یافت.

وی همچنین از تشکیل ۳۳ تعاونی برای مسکن مهرکاشان با بیش از ۱۴ هزار متقاضی مسکن مهر خبرداد و افزود: بعد ازتشکیل تعاونی کار ساخت و ساز تعاونی ها با همیاری حاجی فرماندار وقت آغازشد.

به گفته وی، زمین پشت باغ فین برای احداث۲۰ هزار واحد مسکن مهر، تحویل واحد هایی با ۸ میلیون تومان آورده و تحویل ۳ هزار و ۵۴۴ واحد مسکن مهر تنها بخشی از اقدامات مهم ۸ سال گذشته بوده است.

محمد باغبانی ساختار تعریف شده برای اداره تعاون کار و امور اجتماعی کاشان را ساختاری اعلام کرد که تا ۵ سال آینده حتی ضعیف ترین مدیر نیز توان اداره آن را داشته باشد.
باغبانی یکی از اقدامات خود را در این اداره مدیر پروری اعلام کرد و گفت: فعالیت های حسن در این اداره را فعالیت خودم می‌دانم و هر فعالیتی که داشته باشد به حساب من نوشته خواهد شد.

محمد باغبانی یاد آورشد: طی ۸ سال گذشته درب دفترشیشه ای من در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان به روی همه باز بوده است و از همه استقبال کردم.

وی در ادامه افزود: ۸ سال قبل در همین مکان معارفه شدم و ۵ سال قبل با ادغام اداره بازهم معارفه شدم و امروز نیز هرکجایی که سیمرغ ما پرواز کند همانجا مشغول به خدمت به نظام و مردم خواهم شد.

محمد باغبانی با تأکید بر این که مراسم هایی که امروز با نام تکریم از مدیر و معرفی مدیری دیگر مرسوم شده است باید هدفمند باشد تا در آینده بتوان از آن استفاده کرد.

در پایان این مراسم غلامعلی قادری مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی استان اصفهان از زحمات محمد باغبانی تقدیر و حسن رمضانی را به عنوان رییس جدید اداره تعاون کار و امور اجتماعی کاشان معرفی نمود.

حسن رمضانی متولد سال ۱۳۵۲ دارای ۱۴ سال سابقه کار دارای مدرک دیپلم ریاضی، لیسانس، فوق لیسانس از دانشگاه شیراز، سابقه تدریس در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی، مدیر کل رشته حسابداری از دانشگاه علمی کاربردی، عضو کمیته کارآفرینی دانشگاه کاشان، قائم مقام جهاد دانشگاهی شیراز، کارشناس خبره اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، کارشناس نمونه سال ۸۷، نماینده دولت در هیئت تشخیص، عضو هیئت حل اختلاف دادگستری کاشان، مسؤول دبیرخانه کارگروه اشتغال کاشان، مشاور امرو اشتغال و معاونت اشتغال تعاون کار و اموراجتماعی کاشان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز