خبرگزاری کار ایران

شهردار آران و بیدگل خبرداد

۱۳هزار متر از مربع معابر آران و بیدگل آسفالت شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۴۴

۱۳هزار متر مربع از معابر شهر آران وبیدگل در چند ماهه اخیر زیرسازی و روکش آسفالت شده است.

شهردار آران وبیدگل گفت: ۱۳هزار متر مربع از معابر این شهر در چند ماهه اخیر زیرسازی و روکش آسفالت شده است.

ستاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر گفت: ۱۱هزار متر مربع از این معابر در منطقه مسکونی احمد آباد با مشارکت هیات امنای این شهرک مسکونی و با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان از محل آورده مردمی و ۱۳۰ میلیون تومان از سوی شهرداری آسفالت شده است.

وی با اشاره به اینکه در چند ماهه ابتدایی سال ۹۳ زیرسازی و یا آسفالت خیابان‌ها و معابر وشاد، آقا سلیم، میدان بزرگ، مجتمع اداری، باند احمد آباد و خیابان پرورش با متراژی حدود سه هزار متر مربع و صرف ۱۳۸ میلیون تومان جهت زیرسازی و ۲۴۳ میلیون تومان برای روکش آسفالت، انجام شده است.

وی گفت: آغاز عملیات زیرسازی فاز ۵مسعود آباد، محوطه سازی بلوار‌های آیت اله عاملی، دکتر عظیمی و مطهری، عملیات کف فرش مجموعه تفریحی و پارک شادی، اصلاح هندسی فضای خیابان ۲۰متری امام حسین(ع) و خیابان شهیدان عبدالهی، ترمیم جداول خیابان عباس آباد، جدولگذاری خیابان شهید ملکیان و اجرای تندیس بلوار دانشگاه از دیگر عملیات‌های عمرانی انجام شده و در حال انجام شهرداری در چند ماهه اخیر است.

شهردار آران و بیدگل افزود: دیوار کشی شهری، تملک و تخریب اماکن در خیابان‌های مفتح، حجتیه و سرکوچه دراز و نرده کشی محوطه کانون پرورش فکری کودکان و ترمیم خیابان‌های اصلی با ۳۰۰ آسفالت از دیگر طرح‌های انجام شده و در حال واحد عمرانی انجام شهرداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز