خبرگزاری کار ایران

در سومین المیپاد فرهنگی، ورزشی روستائیان کاشان؛

روستای چالقره مقام قهرمانی ورزش بازی‌های بومی محلی روستاهای کاشان را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۳۳

آئین اختتامیه سومین المیپاد فرهنگی، ورزشی روستائیان کاشان جام محرم، یکشنبه شب با معرفی تیم ها و نفرات برتر و تجلیل بیش از ۳۱۰ ورزشکار به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان کاشان روز یکشنبه مورخ ۱۲/۵ / ۹۳ ساعت ۱۷در سالن آزادی دانشگاه کاشان با حضور ۲۷۰۰ ورزشکاران روستایی از ۶۰ روستای این شهرستان در ۱۵ رشته ورزشی ویژه آقایان و بانوان به مدت ۴ ساعت برگزار شد روستای چالقره توانست با کسب بیشترین امتیاز مقام قهرمانی را کسب کند.
به گزارش خبرنگار حبرگزاری ایلنا در کاشان، دراین دوره از مسابقات در رشته والیبال آقایان تیم های ویدوجا، استرک، باریکرسف و در رده بانوان تیم های وادقان، آزران و چالقره به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته فوتسال آقایان تیم های استرک، نشلج الفو نشلج عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در رده بانوان نیز تیم های جوینان، تتماج و علوی نیز به ترتیب این عناوین را اخذ نمودند.
در رشته طناب کشی مردان چالقره الف، قهرود و چالقره ب و در قسمت بانوان تیم های آزران، آب شیرین و جوینان اول تا سوم شدند.
در رشته هفت سنگ در رده مردان تیم های مرکزی، احمدآباد و چالقره به ترتیب اول تا سوم شدند و در قسمت بانوان تیم های آزران، جوینان و باریکرسف این عناوین را کسب کردند.
در رشته دال پلان آقایان تیم های احمدآباد، قهرود و چالقره و در رده بانوان آزران الف، آزران ب و کمال الملک درروی سکوهای اول تا سوم ایستادند.
در رشته خروس جنگی تیمی آقایان تیم های چالقره الف، چالقره بو احمدآباد اول تا سوم و در رده بانوان تیم های ویدوجا، نشلج وکمال الملک در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته خروس جنگی انفرادی بانوان نیز تیم های نشلج الف، ویدوجا و نشلج ب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته بومی لی لی رده مردان تیم های ویدوجا، جوشقان الف و جوشقان ب اول تا سوم و در قسمت بانوان تیم های جوینان، آزران و وادقان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رشته لی لی انفرادی در رده بانوان تیم های بارکرسف، جوینان و آزران به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در پایان روستای ویدوجا به عنوان روستای نمونه در سومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستایی و بازیهای بومی محلی کاشان معرفی شد.

میثم مجیدی از منطقه سه ده و عباس حسنی از نشلج دهیاران نمونه ورزشی روستاهای کاشان در سال ۹۲ برگزیده شدند.

علی اکبر تقی زاده از ویدوجا، ملاقلی از چالقره، محمد عباسیان از جوشقان، حمید خزاقیان از استرک شوراهای اسلامی نمونه ورزش روستاها در سال ۹۲ شناخته شدند.

محسن نصیرزاده مسئول نمونه ورزش بخش برزک و مرتضی مومنی مسئول نمونه ورزش بخش قمصر و معصومه حاج میرزا مسئول نمونه ورزش بخش مرکزی و ندا دریایی مسئول نمونه ورزش بخش قمصر در سال۹۲ شدند.

رسول تقی زاده از ویدوجا، میثم نجاتی از چالقره و محمدرضا سلمانی از جوینان و زهرا محسنی از ویدوجا، مهدیه زارع پور از جوینان و معصومه جوکار از چالقره مسئولین برتر ورزشی نمونه روستاهای کاشان در سال ۹۲ شدند.

زهرا قوامی ار استرک، مریم تلی از نشلج ومریم اشرفی از آب شیرین به عنوان مسئولین فعال ورزش بانوان روستا در سال ۹۲ شناخته شدند.

کاپ اخلاق و کاپ حجاب سومین المپیاد فرهنگی ورزشی روستائیان کاشان به ترتیب به بخش قمصر و نیاسر اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز