خبرگزاری کار ایران

به منظور پیگیری دریافت حقوق معوقه و حق سنوات رخ داد؛

تجمع کارگران ریسندگی کاشان مقابل دفتر نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۰۶

صبح امروز جمعی زیادی از کارگران بازنشسته شرکت ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان به منظور پیگیری دریافت حقوق معوقه حق سنوات خود مقابل دفتر نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند

صبح امروز جمعی زیادی از کارگران بازنشسته شرکت ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان به منظور پیگیری دریافت حقوق معوقه و حق سنوات خود مقابل دفتر نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ایلنا از کاشان، سیدی یکی از کارگران معترض به نماینیدگی از کارگران تجمع کننده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان گفت: بالغ بر ۳ هزارو پانصد نفراز کارگران شرکت ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان مدتها است که از ۳ الی ۵۰ میلیون تومان بابت حقوق معوقه و حق سنوات از شرکت مذکور طلب کار هستند.

وی با بیان اینکه اینجانب از چندین سال پیش تاکنون که بازنشست شده ام مبلغ ۳۰ میلیون تومان بابت حق سنوان بازنشستگی از شرکت ریسندگی کاشان طلب دارم گفت: علیرغم اینکه عده ای از این کارگران برای دریافت حق سنوات خود شکایت نموده و اجراییه از دادگاه دارند تاکنون هیگچونه ترتیب اثری به شکایات آنها داده نشده است.

نماینده کارگران معترض با بیان اینکه برای دریافت حق سنوات خود به فرمانداری کاشان نیز مراجعه نموده ایم آنها ابراز می دارند که درحال بررسی و رسیدگی مشکلات شما می باشیم. گفت: منصوری نماینده مردم شریف مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی وعده داده اند که باید برای پرداخت حق سنوات کارگران املاک باقی مانده شرکت به فروش رسانده شود.

عمومی یکی دیگر از کارگران معترض ابراز داشت که اگر سنوات سال ۸۲ به کارگران که بعضا ۳ الی ۴ میلیون تومان می باشد به موقع پرداخت می شد می توانستیم تعداد زیادی سکه خریداری نماییم ولی درحال حاضر با این مبلغ تنها می توانیم تعداد انگشت شمار سکه خریداری نماییم.

شایان ذکراست که بیش از ۳۵۰۰ نفر از کارگران شرکت ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان از سال ۸۲ تاکنون در مجموع ۴۵ میلیارد تومان بابت حق سنوات و حقوق معوقه از این شرکت طلب دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز