خبرگزاری کار ایران

با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی:

چراغ ایستگاه مطالعه در میدان ۱۵ خرداد کاشان روشن شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۲۳

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی ایستگاه مطالعه و نمایشگاه کتاب درمیدان ۱۵ خرداد این شهرستان خبر داد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برپایی ایستگاه مطالعه و نمایشگاه کتاب در میدان ۱۵ خرداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان کاشانی از برپایی کتاب در این شهرستان اظهار داشت: کتاب های موجود در این نمایشگاه با تخفیف ۵۰ درصد دراختیار علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار می گیرد.

وی، اشاعه فرهنگ کتابخوانی، دسترسی آسان شهروندان به کتاب های مختلف، تقویت در مطالعه صحیح کتاب و حفظ و نگهداری از این گوهر ارزشمند را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

به گفته وی، این نمایشگاه با موضوعات دینی، قرآنی، تاریخی، اجتماعی، هنری، کودک و نوجوان، داستان و رمان، فرهنگی و ادبیات به نمایش گذاشته شده است.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان افزود: در راستای حمایت و انتظاری که مردم فرهنگ دوست به مطالعه و کتابخوانی دارند سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با همکاری انتشارات مرسل چنین نمایشگاهی را در این شهرستان دائر کرده است.

نادعلی، ضمن تاکید بر استقبال بالای ۷۰ درصد شهروندان کاشانی در ایستگاه مطالعه و نمایشگاه کتاب گفت: این نمایشگاه تا ۱۵ مرداد ماه در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز