خبرگزاری کار ایران

آشوری خبر داد؛

صدور ۱۳هزار دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۰۴

از ابتدای خرداد تاکنون ۱۳۰۶۸جلد دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان در حوزه سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان صادر و تحویل بیمه شدگان گردید / برای افراد فاقد پوشش بیمه ای که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه بیمه سلامت نشده اند امکان ثبت نام در روزها و ماه های آتی نیز کماکان برقرار می باشد.

ایلنا: مدیرسرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان ازصدور ۱۳۰۶۸جلد دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان در سرپرستی بیمه سلامت کاشان خبر داد.

دکتر مسلم آشوری مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای خرداد تاکنون ۱۳۰۶۸جلد دفترچه بیمه سلامت همگانی رایگان در حوزه سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان صادر و تحویل بیمه شدگان گردید که از این تعداددفترچه ۱۱۲۹۴جلد دفترچه مربوط به شهرستان کاشان و ۱۷۷۴جلد دفترچه مربوط به شهرستان آران و بیدگل می باشد.

وی در ادامه این خبر اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۷۰۵۷ نفر در حوزه سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان - کاشان جهت دریافت دفترچه بیمه همگانی رایگان ثبت نام نموده اند که ازتعداد ۱۴۳۸۵هزار نفر مربوط به شهرستان کاشان و ۲۶۹۹ نفر مربوط به شهرستان آران و بیدگل بوده وتحویل دفترچه های این افراد از ابتدای خردادماه سال جاری در دراین دو شهرستان آغازگردید.

مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان اظهار داشت: کلیه خانوادهایی که ثبت نام نموده اندو موفق به دریافت دفتر چه نشده اند برای اطلاع از نتیجه ثبت نام خود می توانندبا مراجعه به سایت سازمان به آدرس ذیل و یا بامراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با این سرپرستی دفتر چهلستونی واقع درچهارراه ایت اله کاشانی ابتدای خ بابا افضل و یا دفتر زارعی میدان چهارده معصوم و بیمه شدگان درشهرستان اران و بیدگل به دفتر آقای عموزاده جنب ستاد نماز جمعه این شهرستان مراجعه و از نتیجه ثبت نام مطلع گردند.

دکتر آشوری در پایان اظهارداشت: برای افراد فاقد پوشش بیمه ای که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه بیمه سلامت نشده اند امکان ثبت نام در روزها و ماه های آتی نیز کماکان برقرار می باشد می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا با مراجعه به سایت http: / / www. bimesalamat. ir ثبت نام نموده و پس از تایید از طرف سازمان بیمه سلامت ایران دفاتر آنها توسط دفاتر پیشخوان طرف قردادصادر خواهد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز