خبرگزاری کار ایران

بیانیه شهردار کاشان به مناسبت روز جهانی قدس؛

روز قدس را باید یکی از بزرگترین ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) قلمداد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۴۵

روز قدس را باید یکی از بزرگترین ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) قلمداد کردد. ابتکاری که فقط و فقط باید در اندیشه ناب اسلامی ایشان جستجو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان متن بیانیه سید محمد ناظم رضوی، شهردار کاشان، به مناسبت روز جهانی قدس که به دفتر نمایندگی کار ایران(ایلنا) در شهرستان کاشان ارسال شده است به شرح ذیل است:

روز قدس را باید یکی از بزرگترین ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) قلمداد کرد.

ابتکاری که فقط و فقط باید در اندیشه ناب اسلامی ایشان جستجو کرد چرا که ایشان می فرمایند: روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام است.

بر همین مبنا و تفکر ملت بزرگ ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسئله آزادی فلسطین از چنگال غاصبان صهیونیزم را سرلوحه آرمانهای خویش قرار دادند و امام(ره) نیز با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز قدس مسئله نجات مردم فلسطین و قدس را در تاریخ جاودانه کردند.

امام(ره) به مسلمانان جهان این احساس را منتقل نمودند که توانایی تاثیرگذاری بر معادلات جهانی را دارند و بدین ترتیب شعله بیداری اسلامی در دل امت مسلمان برافروخته شد و ما امروز شاهد آزادی کشور های مسلمان از چنگال غاصبان هستیم و انشااله این جنبش به زودی زمینه های آزادی قدس شریف را نیز فراهم نماید.

امروزه مقاومت مردم عراق و سوریه درمقابل گروهک داعش و جبهه النصره نیز برگرفته از این تفکر می باشد که باعثسرخوردگی و عقب نشینی این گروههای ضد اسلام گردیده است.

تردیدی نیست که امروز دشمنان اسلام با راه انداختن جنگ های داخلی در کشورهای اسلامی صرف تضعیف اسلامی و کشورهای اسلامی تمام تلاش خود را کرده اند و بادامن زدن و ایجاد درگیری در سوریه و عراق به دنبال ایجاد چالش در موج بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه هستند بنابر همین و با عنایت به بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام و تعرض به مسلمانان در سوریه، عراق و همچنین جملات موشکی کشتارهای اخیر مسلمانان در غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان بی دفاع امسال روز قدس از اهمیت ویژه های نسبت به سال های دیگر برخوردار بوده و مردم بیدار کشور عزیز ما علی الخصوص مردم انقلابی و ولایت مدار شهر دارالمومنین کاشان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به میدان خواهند آمد تا ضمن تجدید بیعت ناگسستنی با آرمان های حضرت امام(ره) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری حمایت خود را از مردم ستمدیده و بی دفاع فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی اعلام دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز