خبرگزاری کار ایران

بیانیه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به مناسبت روز جهانی قدس؛

چرا به یاری انسان‌های بیگناه نمی شتابید!؟

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۴۱

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با صدر بیانیه ای ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه مردم بی دفاع غزه از از مردم مؤمن و متدین دارالمؤمنین کاشان خواست تا با صفوفی فشرده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با صدر بیانیه ای، ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه مردم بی دفاع غزه، از مردم مؤمن و متدین دارالمؤمنین کاشان خواست تا با صفوفی فشرده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، متن بیانیه آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به مناسبت روز جهانی قدس که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستان کاشان ارسال شده است به شرح ذیل است:

اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا و ان الله علی نصرهم لقدیر

با کمال تأسف در این روز ها همزمان با ماه مبارک رمضان غزّه، قطعه ای از جهان اسلام مورد تهاجم ددمنشانه رژیم صهیونیستی اسرائیل قرار گرفت، به حدی که باعثکشتار و مجروح شدن صدها مسلمان روزه دار اعم از مرد و زن و کوچک و بزرگ گردید و آواره شدن هزاران فلسطینی را به دنبال داشت و سبب تخریب مراکز عمومی، خانه ها، مساجد و بیمارستان ها شد.

این جنایت هولناک که با حمایت آمریکا و دیگر حامیان غربی و عربی انجام گرفته است خساراتش از حد بیرون و فوق تصور و محاسبه است.

ضمن محکوم نمودن کشتار وحشیانه این مردم بی دفاع بر خود فرض و واجب می دانم با صدای بلند اعلام دارم که ای مدعیان حمایت از حقوق بشر!! و ای سازمان های مدعی دفاع از مظلومان عالم!! چرا در سکوت مرگبار خود فرو رفته و دم بر نمی آورید!؟ چرا از نسل کشی رژیم منحوس صهیونیستی جلوگیری ننموده و به یاری انسان های بیگناه نمی شتابید!؟

ما به توصیه حضرت امام خمینی(ره) عمل نموده و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و هم صدا با همه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس که روز مقابله اسلام با کفر و مظلوم با ظالم است شرکت نموده و با خروش انقلابی خود دست رد بر سینه همه ددمنشان روزگار زده و با مشت های گره کرده خود نهایت انزجار قلبی خود را ابراز خواهیم نمود.

از مردم مؤمن و متدین دارالمؤمنین کاشان می خواهم با صفوف فشرده خود در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده، چرا که حضور فعالانه مسلمانان سبب شکست دشمنان اسلام و موجب قدرت و قوت مسلمانان به خصوص مردم مظلوم فلسطین و به ویژه غزه خواهد بود.

خداوند نصرت خود را نصیب فرماید، چرا که: ان الله علی نصرهم لقدیر

عبدالنبی نمازی

نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان

۱/۵ / ۱۳۹۳ مصادف با ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۳۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز