خبرگزاری کار ایران

بیانیه معاون استاندار و فرماندار کاشان به مناسبت فرارسیدن روز قدس

امروز جوانان مبارز غزه به نماد مقاومت دربرابر ظلم تبدیل شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۳۵

مهندس ابوالفضل صدراییه، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، طی بیانیه‌ای عموم مردم شریف کاشان را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

مهندس ابوالفضل صدراییه، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، طی بیانه ای عموم مردم شریف کاشان را به حضور درراهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان متن بیانیه معاون استاندار وفرماندار شهرستان کاشان به مناسبت روز جهانی قدس که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستان کاشان ارسال شده است به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

۳۵ سال از صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) می گذرد. فرمانی که طی آن امام راحل(ره) از عموم مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست غاصب صهیونیست و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند.

امسال در حالی به استقبال این روز شریف می رویم که شاهد آنیم رژیم جنایتکار اسرائیل با سوء استفاده از اتفاقات اخیر در کشورهای اسلامی بخصوص درگیری ها و اختلافات عراق، سوریه و لبنان به عنوان محور مقاومت، بار دیگر غزه را آماج حملات وحشیانه خود نموده است.

کشتار کودکان و زنان بی پناه غزه در سایه حمایت برخی کشورهای غربی و بی توجهی مجامع بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر و از همه بدتر سکوت برخی حکام مرتجع کشورهای اسلامی منطقه، وظیفه ما رادرحمایت تمام قد از مردم مظلوم فلسطین صد چندان می کند.

امروز جوانان مبارز غزه به نماد مقاومت دربرابر ظلم و الگویی برای تمام آزادی خواهان و حق طلبان جهان تبدیل شده اند.

اینجانب حمایت خود را از ایستادگی جوانان مبارز غزه اعلام نموده و ضمن محکوم کردن کشتار ناجوانمردانه کودکان و زنان فلسطینی با تاسی از مقام معظم رهبری حضرت آیت اله خامنه ای(مدظله العالی) از عموم مردم دارالمومنین کاشان دعوت می نمایم تا با حضوری حماسی در راهپیمایی روز قدس بار دیگر حمایت خود را از آرمان قدس شریف و محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام نمایند.

ابوالفضل صدراییه

معاون استاندار و فرماندار کاشان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز