خبرگزاری کار ایران

شهردار نوش آباد؛

بیش از ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهری نوش آباد آسفالت‌ریزی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۳۶۹

در طی یک سال گذشته، مساحتی بیش از ۴۰ هزار متر مربع از این شهر آسفالت‌ریزی شده است که نیمی از آن در سطح شهر و بقیه در شهرک صنعتی انصار بوده است.

شهردار نوش آباد گفت: در طی یک سال گذشته، مساحتی بیش از ۴۰ هزار متر مربع از این شهر آسفالت ریزی شده است که نیمی از آن در سطح شهر و بقیه در شهرک صنعتی انصار بوده است.

علی اصغر شقایقی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران وبیدگل با اعلام این خبر افزود: جدول گذاری بیش از ۱۵ کیلومتر از بلوار‌ها و خیابان‌ها، از جمله خدمات شهرداری نوش آباد به منظور بهسازی فضای شهری است که اجرای این سه طرح بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.

به گفته وی، نور‌پردازی بلوارهای شهر، از دیگر طرح‌های شهرداری نوش آباد بوده که با هدف کاهش مصرف انرژی برق و زیباسازی شهر در بلوارهای. معلم. دانش آموز. جلال زادگان و ایثار گران با اعتباری معادل۳۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی اظهار داشت: در شرایط امروز، اداره شهر‌ها، نیازمند مشارکت همه شهروندان است و مدیریت شهری جدای از همکاری شهروندان تعریف نمی‌شود.

وی تاکید کرد: محیط شهری سالم، تمیز و ایمن، مهم‌ترین ضرورت زندگی در جوامع انسانی است که هم باعثجلب مشارکت شهروندان و هم زمینه ساز احساس تعلق آن‌ها به توسعه شهر می‌شود.

شهردار نوش آباد گفت: مبلمان شهری شامل کلیه وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای تسهیل زندگی شهری است که باعثرضایت شهروندان می‌شود و برای آرامش و نشاط روحی آن‌ها تاثیر‌ مثبت دارد.

شقایقی افزود: مشکل اساسی فضاهای شهری امروز این است که در عرصه‌های وسیع و پیچیده به آسانی نمی‌توان با محیط شهر، روابط عاطفی مطلوب و خوشایند برقرارکرد و این مشکل باید با طراحی مناسب برطرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز