خبرگزاری کار ایران

معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان:

بهزیستی کاشان بازوی اصلی بهزیستی استان اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۳۵

بهزیستی شهرستان کاشان، یکی از مراکز فعال بهزیستی استان اصفهان است که در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و… جامعه هدف خودشان حرکت کرده‌اند.

معاون آسیب‌های اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی شهرستان کاشان، یکی از مراکز فعال بهزیستی استان اصفهان است که در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و.. جامعه هدف بهریستی خودشان حرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید اصغر فیاض، معاون توان بخشی بهزیستی استان اصفهان صبح یک شنبه، بیست و دوم تیرماه، درمراسم جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و افتتاح طرح‌های خدماتی و آموزشی تحت پوشش بهزیستی کاشان که درسالن اجتماعات این اداره برگزارشده بود. گفت: چون بهزیستی از دل مردم است لذا بهزیستی زمانی بهزیستی خواهد که همه دستگاه‌ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۸۰ مجموعه در جهت خدمت به جامعه معلولین و مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند گفت: کاشان یکی از مراکز فعال بهزیستی استان اصفهان است که در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و… جامعه هدف بهزیستی خودشان حرکت کرده‌اند.

فیاض مناسب سازی را از اولویت‌های بهزیستی عنوان کرد و گفت: اگر مناسب سازی در استان اتفاق بیافتد ورود معلولین به تمام بخش‌ها براحتی میسر خواهد شد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان، ترنجی، قهرمان ملی ورزشی استان اصفهان از شهرستان کاشان، را موجب افتخارجامعه بهزیستی کشور دانست و گفت: از مجموع ۲۴۰ هزار معلولی که توسط نفوس و مسکن در استان اصفهان شناسایی شدند ۱۲۰ هزار نفر از این افراد تحت پوشش بهزیستی این استان هستند.

وی تعداد افراد بهره‌مند نا‌بینا و کم بینا از خدمات بهریستی استان اصفهان را حدود ۶ هزارنفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر ورزشکار حرفه‌ای تحت پوشش بهزیستی استان اصفهان می‌باشند که تاکنون ۱۰۰ نفرا ز آن‌ها مدال آور کشوری و فرا کشوری بوده‌اند.

فیاض با بیان اینکه کاشان تنها شهرستانی از استان اصفهان است که معلولانشان مدال آوران قرآنی هستند. گفت: امیدواریم دیگر شهرستان‌های استان اصفهان بتوانند در اینگونه فعالیت‌ها ورود پیدا کنند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان از اداره بهزیستی شهرستان کاشان به عنوان بازوی اصلی بهزیستی استان اصفهان نام برد و گفت: با توجه اینکه مجلس در ارتباط با بهزیستی ریز ترشده و جایگاه ویژه‌ای هم که دولت تدبیر و امید و هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، رای جامعه هدف بهزیستی قائل شده‌اند، امیدواریم بتوانیم در آینده بخشی از مشکلات مددجویان را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۹۰ درصد فعالیت‌های بهزیستی در استان اصفهان خوب بوده است، گفت: حتما اگر در توسعه خدمات معلولین اقدامی صورت بگیرد در توسعه خدمات پرسنل بهزیستی نیز تحقق به‌وجود خواهد آمد.

در ادامه این مراسم ناجی، کار‌شناس مسئول پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان، نیز ضمن رضایتمند خواندن فعالیت‌های مدیریت بهزیستی شهرستان کاشان و تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)، راه اندازی دو مرکز ترک اعتیاد جدید برای درمان معتادان درشهرستان کاشان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کمپ‌های ترک اعتیادشهرستان کاشان ازجمله مراکزی در استان اصفهان هستند که از استانداردهای لازم برخوردارند.

ناجی با بیان اینکه با راه اندازی دو مرکز ترک اعتیاد در کاشان بسته خدمات درمانی اعتیاد در سال جاری در این شهرستان تکمیل خواهد شد. گفت: معتادینی که درصد تخریب آن‌ها زیاد‌تر است در دو مرکز نگهداری خواهند شد.

وی همچنین از راه اندازی مرکز سرپناه شبانه معتادین در کاشان خبرداد و گفت: این مرکز خدمات گسترده‌ای نسبت به سایر کمپ‌ها در پیشگیری اعتیاد در سطج شهرستان کاشان انجام می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز