خبرگزاری کار ایران

مدیر فروش کارخانه قطعات خودرو در چین خواستار شد؛

مردم نوش آباد، سالگرد کشف شهر زیرزمینی را جشن بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۳۹۶

مدیر فروش کارخانه قطعات خودرو در چین، خواستار برگزاری جشن سالگرد کشف شهر زیرزمینی در شهر نوش آباد شد

مدیر فروش کارخانه قطعات خودرو در چین خواستار برگزاری جشن سالگرد کشف شهر زیرزمینی در شهر نوش آباد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران وبیدگل، لیو بو در حاشیه بازدید از شهر زیرزمینی نوش آباد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهر زیرزمینی یکی از عجایب دنیاست که برای من تعجب آور، بزرگ و بی‌همتاست که نمونه آن به ندرت در دنیا دیده می‌شود و پیشنهاد من برای معرفی آن این است که باید هر ساله جشن کشف شهر زیرزمینی توسط شهرداری برگزار شود.

وی در ادامه افزود: در جشن سالگرد کشف شهر زیرزمینی از افراد مشهور، بازیگر و مسئول دعوت به حضور شود و همچنین به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگر باید به لباس‌ها و غذاهای خاص محلی نیز پرداخته شود و در کنار آن در تلویزیون و سایت‌های گردشگری برنامه‌هایی برای معرفی این اثر شگفت انگیز ایجاد شود تا سایرین با آگاهی به این شهر سفر کنند.

لیو بو در رابطه با معرفی شهر زیرزمینی به هموطنان خود خاطر نشان کرد: در کشور چین دوستان بسیاری دارم در هنگام ملاقات‌های تجاری و کاری و حتی مراسم‌ها و شام کاری به دوستان و همکاران خود شهرزیرزمینی را معرفی می‌کنم تا آن‌ها نیز در سفر خود به ایران از این شهر زیرزمینی نیز حتما بازدید کنند.

وی در خصوص تصور ذهنی خود قبل از سفر به ایران اظهار داشت: قبل از سفر به ایران مطالعاتی در سایت‌ها در خصوص ایران داشتم و پس از سفر به تهران تصور من این بود که ایران کشوری جدید مانند قطر یا برخی کشور هاست اما پس از بازدید خود از شهر زیرزمینی نوش آباد متوجه شدم که ایران کشوری بسیار تاریخی و با تمدن است.

مدیر فروش کارخانه قطعات خودرو چین در خصوص مردم ایران گفت: در ایران مردم خیلی دوست دارند به همدیگر کمک کنند و یاری برسانند و از اینکه در خیابان‌ها غذاهای نذری و مجانی پخش می‌کنند برای من جالب است و در نگاه اول تصور من این بود که مردم ایران مردمی ثروتمند هستند چراکه در بسیاری کشور‌ها این موارد دیده نمی‌شود.

مدیر کارخانه بزرگ قطعات خودرو چین، آقای وانگ شی چین نیز در پایان اظهار داشت: اولین چیزی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که دانش آموزان بومی را برای بازدید از این شهر زیرزمینی به اینجا بیاورند تا آن‌ها بدانند و بشناسند که چگونه چنین جای منحصر به فردی ایجاد شده است و با سختی‌هایی که در گذشته کشیده شده آشنا شوند تا آنان در آینده حافظان این مجموعه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز