خبرگزاری کار ایران

طی چند شب رقابت:

صدرنشینان مسابقات والیبال بانوان جام رمضان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۴۵

نایب رییس هیات والیبال شهرستان کاشان، از معرفی تیم‌های صدر نشین دومین دوره مسابقات والیبال بانوان با عنوان " جام رمضان " طی چند شب رقابت خبر داد.

نایب رییس هیات والیبال شهرستان کاشان، از معرفی تیم‌های صدر نشین دومین دوره مسابقات والیبال بانوان با عنوان «جام رمضان» طی چند شب رقابت خبر داد.

«فاطمه حسیبی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که از ۱۲ تیر آغاز و تا ۱۹ تیر ادامه دارد، به ترتیب تیم‌های کا‌ترین و تقطیران در روز دوازدهم، باران و ثامن الحجج در روز سیزدهم، باران و تقطیران در روز چهاردهم، آسمان و تقطیران در روز پانزدهم، باران و مرصاد در روز شانزدهم و کا‌ترین و مرصاد در روز هفدهم تیر ماه صدر نشین جدول شدند.

وی از برگزاری مسابقات بین تیم‌های «باران با مرصاد» و «تقطیران با کا‌ترین»، امشب چهارشنبه ۱۸ تیر ماه بعد از افطار در سالن ورزشی دانشکده پردیس دانشگاه کاشان خبر داد.

به گفته وی، بعد از برگزاری مسابقات امشب، تیم‌های بازنده به مرحله رده بندی و تیم‌های برنده به مرحله فینال راه پیدا خواهند کرد.

نایب رییس هیات والیبال شهرستان کاشان افزود: در دومین دوره مسابقات والیبال بانوان «جام رمضان» بعد از بازی بین هشت تیم منطقه کاشان، در گروه A تیم‌های باران سرگروه و کا‌ترین دوم گروه و در گروه B تقطیران سرگروه و مرصاد به عنوان دوم گروه انتخاب شدند.

حسیبی استعدادیابی جوانان و نوجوانان در رشته والیبال، ارزیابی تکنیک‌ها و آمادگی شرکت کنندگان در این دوره رقابت‌ها را از اهداف برگزاری این دوره مسابقات عنوان کرد.

وی افزود: در دومین دوره مسابقات والیبال بانوان «جام رمضان» هشت تیم از منطقه کاشان در دو گروه A تیم‌های آسمان، باران، باریج اسانس، کا‌ترین و گروه B تقطیران، پردیس، ثامن الحجج و مرصاد تا ۱۹ تیر ماه در سالن ورزشی دانشکده پردیس دانشگاه کاشان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست دومین دوره مسابقات والیبال بانوان «جام رمضان» زهرا شعبانی، مدیر فنی الهه ملکیان، داوران مرضیه کریمیان، مرضیه سه کنجی، سمیه مندهنی، اعظم برزکی و همکاری نرگس ذاکر همراه با پزشکار برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز