خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پایگاه خبری اطلاع‌رسانی و سامانه ایده‌های شهری در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۹۳

مدیر مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری کاشان از راه‌اندازی پایگاه خبری اطلاع‌رسانی و سامانه ایده‌های شهری در شهرداری کاشان خبر داد.

مدیر مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری کاشان از راه اندازی پایگاه خبری اطلاع رسانی و سامانه ایده های شهری در شهرداری کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «محمد علی فرجی» در گفتگو با خبرنگاران، هدف از راه اندازی پایگاه خبری را حجم گسترده فعالیت های حوزه مدیریت شهری و تمرکز اخبار و اطلاعات شهرداری، شورای اسلامی شهر و سازمان های تابعه شهرداری دانست.

وی تصریح کرد: استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان، نخبگان و صاحب نظران عرصه مدیریت شهری و شهروندان تحت نظارت مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل از اهداف راه اندازی بانک ایده در این شهرداری است.

وی خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از امکانات دولت الکترونیک می‌تواند موجب ارائه بهتر خدمات دولت و شهرداری به شهروندان شده و امکان استفاده و دسترسی برای همه شهروندان و تعامل اثر‌بخش با مخاطبان را فراهم آورد.

به گفته وی، شهروندان کاشانی از طریق این دو پایگاه می‌توانند از آخرین فعالیت‌های شهرداری اخبار، تصاویر و مستندات استفاده کرده و در جریان آخرین رویداد های شهرداری قرار بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان کاشانی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی به آدرس اینترنتی news. kashan. ir و همچنین سامانه idea. kahsn. ir مراجعه، و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه کنند.

وی افزود:: ضروری است ایده های مطرح شده, اساسا قابلیت تحقق را داشته و در حوزه مسئولیت ها و اختیارات شهرداری از جمله خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیبا سازی شهری و سایر زیرمجموعه های موضوعات شهری باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز