خبرگزاری کار ایران

نائب قهرمانی وزنه‌بردار کاشانی در مسابقات استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۵۸

رئیس هئیت وزنه‌برداری شهرستان کاشان، از نائب قهرمانی وزنه بردار کاشانی در مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان استان اصفهان خبر داد.

رئیس هئیت وزنه برداری شهرستان کاشان، از نائب قهرمانی وزنه بردار کاشانی در مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان استان اصفهان خبر داد.

ملک ارسلان مسعودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان استان اصفهان که بین تیم های شهرستان های استان اصفهان در خانه وزنه برداری اصفهان برگزار شد، علی دشتی وزنه بردار کاشانی توانست مقام نائب قهرمانی را کسب کند.

وی گفت: علی دشتی وزنه بردارنوجوان کاشانی توانست در دسته ۹۴ کیلو به سبک رکورد ۱۶۵ کیلو نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

به گفته وی، علی دشتی تنها شرکت کننده شهرستان کاشان بود که رکود نائب قهرمانی را در این دوره از مسابقات کسب کرد.

رئیس هئیت وزنه برداری شهرستان کاشان، حضور نوجوانان با استعداد کاشانی و کسب تجربه آنها در مسابقات را از جمله اهداف شرکت در اینگونه مسابقات عنوان کرد.

مسعودی اذعان داشت. امید است با اعزام تیم ها در رده های سنی مختلف، نوجوانان با استعداد کاشانی بتوانند در مسابقات استانی و حتی کشوری نیز حضور پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز