خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ویژه اقتصادی منطقه کاشان:

منطقه ویژه اقتصادی کاشان اولین بندر خشک ایمیدرو درمنطقه کاشان است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۵۷

راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان مستلزم بودجه اولیه برای نقشه راه توسعه، راه دسترسی، آب و برق، زمین، زیست محیطی و همکاری مسئولین است

مدیر منطقه ویژه اقتصادی منطقه کاشان گفت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان مستلزم بودجه اولیه برای نقشه راه توسعه، راه دسترسی، آب وبرق، زمین و زیست محیطی وهمکاری مسئولین است

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «بهزاد کاظمیان» در مراسم معارفه مدیر منطقه ویژه کاشان در فرمانداری کاشان، راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان را مستلزم بودجه اولیه برای نقشه راه توسعه، راه دسترسی، آب و برق، زمین و زیست محیطی دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی کاشان به لحاظ قرار گرفتن در کریدور شمال و جنوب کشور و دسترسی به راه آهن از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه سازمان ایمیدو علاوه بر معادن فعال کشور مناطق ویژه اقتصادی کشوردر بندر پارسیان و خلیج فارس را تحت پوشش دارد. گفت: منطقه ویژه اقتصادی کاشان به عنوان اولین بندر خشک ایمیدرو در منطقه کاشان است.

کاظمیان از استفرار صنایع زیادی چون آهن، فولاد و آلومینیم در منطقه ویژه اقتصادی خلیج قارس اشاره کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود این انگیزه نیز برای سرمایه گذاری در بندر خشک کاشان فراهم شود.

وی با تاکید برلزوم زیر ساختهای اولیه چون آب، برق، گاز و راه دسترسی در توسعه منطقه ویژه اقتصادی کاشان گفت: اگر حمایتهای مثبت مسئولین در ایجاد زیرساختها باشد خواهیم توانست درمنطقه ویژه اقتصادی کاشان برای استقرار یک سری صنایع موفق باشیم.

وی منطقه ویژه اقتصادی کاشان را از جمله ۱۵ منطقه ویژه اقتصادی تعریف شده در کشور دانست و گفت: از ۳۰ منطقه ویزه اقتصادی تعریف شده ۱۵ تا در کنار دریاها و ۱۵ تا داخل کشور هستند که در داخل تنها ۵ منطقه فعالند، لذا امیدواریم طرف ۲ سال آینده در فاز طرح اولیه زیر ساخت ۳۰۰ هکتار تا ۷۰۰ هکتار و نهایتا ۱۵۰۰ هکتار را برای این مناطق مهیا کنیم.

در ادامه این مراسم فرزانه رئیس اطاق بازرگانی کاشان ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با منطقه ویژه اقتصادی کاشان و تبریک انتصاب بهزاد کاظمیان به عنوان مدیر منطقه ویژه اقتصادی کاشان گفت: با توجه به اینکه تنها راه توسعه پایدار و ارتباط صنعتگران کاشان با دنیا ایجاد منطقه ویژه اقتصادی است، لذا با توجه به تجارب خوبی که منطقه کاشان در تولیدان نساجی و دیگر صنایع دارد، قطعا صنعتگران این شهرستان در ایجاد زیر ساختها در این منطقه ویژه کمک خواهند کرد.

شایان ذکراست در پایان با حضور معاون استاندار و فرماندار کاشان، مدیر دفتر زیرساخت ایمیدرو، رئیس اطاق بازرگانی کاشان، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت، تعدادی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی کاشان و نماینده دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی بهزاد کاظمیان طی حکمی از سوی کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت به عنوان مدیر منطقه ویزه افتصادی کاشان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز