خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مراسم کلنگ زنی جاده آران و بیدگل به گرمسار

جاده آران و بیدگل به گرمسارآرزوی صدها سال پیش مردم محروم این منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۹۲

با توجه به همتی که در دکتر آخوندی وزیر محترم راه وشهرسازی سراغ داریم امیدواریم با توجه به شرایط موجود وبا توجه به اینکه این پرژوه ۱۰۰ کیلومترراه مشهد مقدس را نزدیکتر می کند زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد.

نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به همتی که در دکتر آخوندی وزیر محترم راه وشهرسازی سراغ داریم امیدواریم با توجه به شرایط موجود وبا توجه به اینکه این پرژوه ۱۰۰ کیلومترراه مشهد مقدس را نزدیکتر می کند زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «عباسعلی منصوری آرانی» بعد از ظهر جمعه ششم تیرماه درمراسم کلنگ زنی جاده آران و بیدگل به گرمسار و بهره برداری از فاز اول کنار گذر آران و بیدگل و کاشان در مصلای نماز جمعه این شهر گفت: امروز روز بسیار مهمی برای شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل است.

منصوری از شهرستان آران و بیدگل به جهت تقدیم بالاترین شهید به نسبت جمعیت در کشور گفت: این شهرستان رتبه اول ایثارگری را در کشور کسب نموده است.

وی احداثجاده آران و بیدگل به گرمسار را آرزوی صدها سال پیش مردم محروم این شهرستان جهت خارج شدن از بن بست عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه این پروژه ملی است تمام مجوزهای لازم از جمله مجوز کمیسیون ماده ۵ نیز گرفته شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات زیادی که دست اندرکاران خصوصا وزیر محترم راه و شهرسازی و همکارانشان جهت دستور کار قرار گرفتن این پروژه کشیدند. گفت: با توجه به همتی که در دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی سراغ داریم امیدواریم با توجه به شرایط موجود و با توجه به اینکه این پرژوه ۱۰۰ کیلومتر راه مشهد مقدس را به آران و بیدگل نزدیکتر می کند زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، راه را محور توسعه یافتگی هر منطقه ای دانست و گفت: با به بهره برداری رسیدن این جاده در محور چرم شهر به فرودگاه امام خمینی نزدیک می شویم، ضمن اینکه شهرهای قزوین، تبریز، یزد، بندرعباس و کرمان به علت کوتاه شدن مسافت خواهند توانست از این جاده استفاده کنند.

منصوری با اظهار امیدواری از اینکه با بهره برداری این جاده بتوانیم هرچه زودتر از این مسیر به مشهد مقدس مسافرت کنیم. گفت: از دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی استدعا دارم یک بودجه اختصاصی به این پروژه بدهند تا زوتر از چهارسال پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

شایان ذکراست با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار اصفهان، مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان، نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل و استقبال بسیار بی نظیر مردم دارالشهدای آران و بیدگل بعد از ظهر جمعه ششم تیر ماه کلنگ احداثجاده ۱۰۵ کیلومتری آران و بیدگل به گرمسار با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به زمین رده شد.

همچنین همزمان با آغاز عملیات اجرایی جاده آران و بیدگل به گرمسار فاز اول جاده کنار گذر آران و بیدگل و کاشان به طول ۲۲ کبلومتر نیز به بهره برداری رسید.

جاده ۱۰۵ کیلومتری آران و بیدگل با اتصال به سه راهی چرم شهر ورامین به جاده مسدود شده قم - گرمسار وصل خواهد شد و ‌ حدود ۱۰۰ کیلومتر راه مردم آران و بیدگل به گرمسار را کوتاهتر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز