خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار؛

نخستین معتاد به روش فوق سریع در کاشان سم زدایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۹۴۰

نخستین بیمار معتاد به مواد مخدر به روش فوق سریع در بیمارستان نقوی کاشان سم زدایی شد.

رئیس بیمارستان نقوی کاشان گفت: نخستین بیمار معتاد به مواد مخدر به روش فوق سریع در بیمارستان نقوی کاشان سم زدایی شد.

به گزارش ایلنا در کاشان، رئیس بیمارستان نقوی کاشان در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: این بیمار معتاد به مصرف مواد مخدر توانست با استفاده از خدمات کلینیک ترک اعتیاد بیمارستان نقوی به روش سم زدایی فوق سریع(UROD)، جسم خود را از این ماده افیونی پاک کند.

دکتر محمد حاجی جعفری افزود: این بیمار خانم ۴۲ ساله ای است که پس از انجام مشاوره و بررسی های اولیه کاندید استفاده از خدمات این مرکز شده و در روز شنبه مورخ ۳۱/۳ / ۹۳۳۱ خرداد ۹۳ بستری و پس از سم زدایی و دو روز مراقبت با حال عمومی خوب و رضایت بخش مرخص شد.

به گفته وی، بیمار معتاد در این روش ابتدا در ۴ تا ۶ ساعت بیهوشی تحت نظر متخصصین مربوطه، از لحاظ جسمی از مواد مخدر پاک شده و بدون رنج عوارض ناشی از ترک، در مرحله بعد از بیهوشی تحت نظر روانپزشک قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر خلاف سایر روش های مرسوم، در روش سم زدایی سریع بیمار دیگر نیاز به مصرف قرص های متادون را ندارد و می تواند برای همیشه زندگی عاری از هرگونه مواد افیونی داشته باشد.

به گفته وی، " روش سم زدایی فوق سریع " نیازمند اتاق عمل با تجهیزات بیهوشی استاندارد می باشد که با توجه به وجود این امکانات در بیمارستان نقوی کاشان این مرکز توانایی انجام این روش را دارد.

گفتنی است مجوز راه اندازی این کلینیک از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای این مرکز صادر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز