خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس شورای اسلامی شهر برزک صورت گرفت؛

تقدیر از مسوولین آبفای کشور و شهرستان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۱۸

شورای اسلامی دوره چهارم به محض آغاز فعالیت رسمی و بر اساس اولین اولویت و ضروری ترین نیاز مردم برزک و تأکید امام جمعه محترم پیگیری اعتبار تأمین اصلاح خط انتقال آب چشمه ویشنگ برزک را در دستور کار خود قرار داد.

رئیس شورای اسلامی شهر برزک گفت: وظیفه دارم از زحمات دکتر تشیعی نماینده محترم وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و مدیرعامل و مدیران آبفای کاشان و برزک در خصوص خدمات رسانی به مردم زحمتکش برزک و آغاز اجرای خط انتقال آب ویشنگ تقدیر و تشکر کنم.

«سید محمد رضا مصطفوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: خالق هستی را شاکریم که نعمت گرانقدر آب را به ما ارزانی داشت و وظیفه ماست که با استفاده بهینه و درست قدر این نعمت الهی و عنایت حضرت حق را بدانیم و سپاسگزار باشیم که به طور قطع و یقین شکر نعمت، نعمتت افزون کند؛ کفر، نعمت از کفت بیرون کند.

رئیس شورای اسلامی برزک با اشاره به روند پیگیری این اقدام گفت: شورای اسلامی دوره چهارم به محض آغاز فعالیت رسمی و بر اساس اولین اولویت و ضروری ترین نیاز مردم برزک و تأکید امام جمعه محترم پیگیری اعتبار تأمین اصلاح خط انتقال آب چشمه ویشنگ برزک را در دستور کار خود قرار داد.

وی یادآور شد: با مکاتبات و پیگیری فراوان و ملاقات با مسئولان محترم وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور و شرکت آب و فاضلاب کاشان و مساعدت های مسئولان کشور و شهرستان و حمایت تیمسار منصوری نماینده محترم مردم شهرستان های کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و تلاش ها و همکاری های صمیمانه جناب مهندس اسدی مدیرعامل محترم آبفای کاشان و معاونین محترم به لطف خداوند این درخواست شهروندان برزک با دستور مقام محترم وزارت نیرو جناب آقای چیت چیان تحقق پیدا کرد.

رئیس شورای اسلامی برزک گفت: اکنون شاهد حضور نماینده محترم وزارت نیرو و معاونت آبفای کشور، مسئولان محترم آبفای کاشان در برزک بودیم تا جهت اجرای خط انتقال آب ویشنگ به طول ۹ کیلومتر برنامه ریزی لازم انجام گیرد.

سید محمدرضا مصطفوی تأکید کرد: اطمینان واثق دارم که این اتفاق مبارک و انجام دیگر امور زیربنایی و با اهمیت ممکن نبود مگر با همدلی و اتحاد و تعامل مردم خوب برزک که یدالله مع الجماعه.

رئیس شورای اسلامی برزک گفت: وظیفه خود می دانم به نمایندگی از مردم شهر برزک از همه مسئولان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی که در به ثمر نشستن این پروژه مهم همکاری و حمایت نمودند تشکر و قدردانی بنمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز