خبرگزاری کار ایران

دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا

بهره مندی اصناف از آموزش های علمی از جمله شاخص های توسعه یافتگی کشورها است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۱۰۲

بهره مندی اصناف از آموزش های علمی از جمله شاخص های توسعه یافتگی کشورها محسوب می شود و مهمترین راهکار علمی شدن اصناف رتبه بندی آنها است که در این خصوص اولین شاخص ها و ابزارها آموزش صاحبان صنف است

دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: بهره مندی اصناف از آموزش های علمی از جمله شاخص های توسعه یافتگی کشورها محسوب می شود و مهمترین راهکار علمی شدن اصناف رتبه بندی آنها است که در این خصوص اولین شاخص ها و ابزارها آموزش صاحبان صنف است

" مهران فرزین " به مناسبت اول تیر روز اصناف در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب افزود: میتوان بر اساس ساز و کارهای مناسب و مدون شرکت در دورههای تعیین شده و کسب مدارک علمی اخد شده توسط فرد صنفی را در رتبه بندی او لحاظ کرد.

وی اظهار داشت: آموزش، ابزار افزایش آگاهی افراد و پرورش استعداد و بروز ایده و خلاقیت است و آموزش باید در تمام سطوح و مشاغل باشد تا ضمن کسب آگاهی و مهارت بیشتر افراد سبب افزایش راندمان و ایجاد تولید بهتر شود.

وی تصریح کرد: با هدف علمی شدن اصناف و بالا بردن سطح آموزشی و بهره وری صاحبان اصناف، برگزاری دوره های آموزشی متناسب با هر شغل و صنف، می تواند کارایی اصناف را در مبادلات تجاری افزایش دهد.

به گفته وی، بدون شک آموزش، چند بعد دارد که علاوه بر تجارت و بازاریابی، موارد دیگری از جمله رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، تجهیزات بکار گرفته و شیوه های استفاده از آنها، تبلیغات و فروش نیز برفرایند فروش اثرگذار می باشد.

دبیر فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی گفت: صاحبان اصناف و صنایع باید بپذیرند که در دنیای امروز، آموزش وشناخت نیازهای بازار یک ضرورت است و در غیر این صورت، محکوم به شکست می شوند.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین پیامدهای جهانی شدن، افزایش رقابت درسطح بین المللی اقتصاد است. زیرا در این شرایط، همواره با کاهش هزینه های تولید، رشد حیرت انگیز فناوری اطلاعات، گسترش روزافزون تجارت الکترونیک و به حداقل رسیدن محدودیتهای جغرافیایی مواجه خواهیم بود.

فرزین گفت: مهمترین پیامد جهانی شدن بر اقتصاد کشورها رشد تجارت الکترونیک است که عناصر آن بازار الکترونیک، تبادل الکترونیک داده و تجارت اینترنتی هستند که مبین ارتباط تنگاتنگ بین فناوری اطلاعات و ارتباطات با فرایندهای بازار ومدیریت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز