خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان آران و بیدگل:

هم اندیشی صاحبان سرمایه و کارآفرینان یک ضرورت برای شکوفایی اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۹۷

گردهمایی و هم اندیشی صاحبان سرمایه، صنعت گران و کارآفرینان یک ضرورت برای شکوفایی، پیشرفت و توسعه اقتصاد است.

رییس اداره صنعت و معدن شهرستان آران و بیدگل گفت: گردهمایی و هم اندیشی صاحبان سرمایه، صنعت گران و کارآفرینان یک ضرورت برای شکوفایی، پیشرفت و توسعه اقتصاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل " حسین حاجی زاده " در نشست کارآفرینان و صاحبان صنایع نوش آباد افزود: دولت یازدهم با شعار دولت تدبیر و امید، تسهیل و سرعت بخشیدن در سرمایه گذاری را مورد توجه قرار داده و در همین آغاز راه نیز نتایج روشنی حاصل شده است.

وی اظهار داشت: اگر زمینه ای فراهم شود که کارآفرینی و نوآوری ترویج شود و صنایع رشد واقعی داشته باشد، جامعه نیز به توسعه و بالندگی خواهد رسید.

وی با اشاره به وضعیت رشد و توسعه صنعت و کارآفرینی تصریح کرد: منطقه کاشان، نوش آباد و آران و بیدگل یک منطقه منسجم است که به لحاظ رشد صنایع و اشتغال بالاتر از ۱۷ استان کشور قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: به واسطه نیک اندیشی و بلند نظری پیشینیان در مسیر ایجاد و توسعه صنایع و اشتغال زایی، منطقه کاشان بر پایه های محکمی استوار شده است و امروز ما باید این میراثرا حفظت کرده و به نسل های بعد منتقل کنیم.

حاجی زاده بااشاره به شرایط منطقه صنعتی انصار نوش آباد گفت: مشکل عمده صاحبان صنایع در کشور، دسترسی به زمین با سند مالکیت است که در نوش آباد این مشکل برطرف شده است و امتیاز بزرگی برای سرمایه گزاری در این منطقه محسوب می شود.

در این آیین از خدمات و تلاش زنده یاد دکتر " حسین عظیمی " و زنده یاد دکتر " غلامرضا اسلامی "، از اندیشمندان عرصه توسعه و ترویج اقتصاد ایران اسلامی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز