خبرگزاری کار ایران

علی مطهری در دیدار با خبرنگاران کاشان و آران و بیدگل:

دولت نباید در مقابل انتقادها حساسیت نشان دهد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۵۵

مذاکرات یک اتمام حجت برای مردم و دنیاست، اگر در این مذاکرات به نتیجه برسیم چه بهتر و اگر هم به نتیجه نرسیدیم برای مردم دنیا ثابت می‌شود که ایران به دنبال مسالمت بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات یک اتمام حجت برای مردم و دنیاست، اگر در این مذاکرات به نتیجه برسیم چه بهتر و اگر هم به نتیجه نرسیدیم برای مردم دنیا ثابت می‌شود که ایران به دنبال مسالمت بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان علی مطهری در حاشیه دیدار اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در جلسه پرسش و پاسخی که توسط منصوری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در محل موزه مجلس در جمع خبرنگاران ترتیب داده بود، به نقش و جایگاه بسیار ارزشمند خبرنگاران در تحولات اجتماعی اشاره کرد و گفت: یک خبرنگار می‌تواند موجب جلوگیری از بسیاری انحرافات اجتماعی، مفاسد اقتصادی و سیاسی شود.

وی خطاب به خبرنگاران با اشاره به اینکه «فکر نکنید در گوشه‌ای مشغول فعالیت خبررسانی هستید و اخبار شما در بین دیگر اخبار و رسانه‌ها گم می‌شود و تاثیر چندانی در سطح جامعه ندارد»، گفت: همانطور که انحرافات فرهنگی به طور تدریجی انجام می‌شود، تحولات فرهنگی نیز به طور تدریجی در جامعه آشکار می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نباید انتظار داشته باشیم که فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای سریع در جامعه تحول ایجاد کند گفت: باید امیدوار باشیم تا فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای به طور تدریجی تاثیرش را بر جامعه بگذارد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید اهمیت و جایگاه خودشان را بدانند گفت: خبرنگار نباید صرفآ به شغل خود به عنوان یک منبع در آمد نگاه کند، بلکه شغل خبرنگاری را به عنوان آرمان در نظر بگیرد.

وی نقش رسانه و خبرنگاران را در انتخابات سال ۹۲ بسیار موثر دانست و گفت: با وجود آن همه حجم تبلیغاتی، آگاهی بخشی که توسط خبرنگاران در جامعه صورت گرفت باعثشد تبلیغات خلاف واقع را آشکار شود و در نتیجه جامعه هم به همین نتیجه رسید.

مطهری افزود: آزادی بیان و مطبوعات آزاد جلوی بسیاری از مفاسد اقتصادی و سیاسی را می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حرفه خبرنگاری گاهی اوقات با اطلاع‌رسانی درست یک وزیر جابجا ‌می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ خبرنگار ایلنا در کاشان در خصوص چالش‌های موجود در دولت تدبیر و امید و نتیجه مذاکرات هسته‌ای گفت: دولت‌ها همیشه با چالش‌های اقتصادی و سیاسی و در شرایط تحریم روبرو بوده‌اند، خصوصآ دولت فعلی که مشکلات دولت قبلی را به ارثبرده است.

وی با اشاره به اینکه دولت در شرایط عادی نیست و برای رفع کمبودها برنامه دارد گفت: پرداختن به مسائل دیپلماسی خارجی و اقتصادی کشور و خروج ار بحران‌های موجود از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای یک اتمام حجت برای مردم و دنیاست، اگر در این مذاکرات به نتیجه برسیم چه بهتر و اگر هم به نتیجه نرسیدیم برای مردم دنیا ثابت می‌شود که ایران دنبال حق مسالمت آمیز بوده گفت: با توجه به اینکه بخشی دیگر از مشکلات دولت چالش‌های سیاسی و تعصبات عده‌ای در داخل است، لذا دولت نباید در مقابل انتقادها حساسیت نشان دهد.

این نماینده مجلس گفت: یکی از مخالفان دولت تدبیر و امید به من گفت ما طوری عمل می‌کنیم تا دولت در مقابل انتقادهای ما عصبانی شود، لذا دولت باید در مقابل مشکلات و انتقادهای مخالفان خود با صبر برخورد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز