خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان در دیدار با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی کاشان تاکید کرد:

اولویت در جهاد کشاورزی، مدیریت، برنامه ریزی، سیاست گذاری و توجه به کشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۱۸۶

همزمان با بزرگداشت روز جهاد کشاورزی، مدیر و همکاران و جهادگران مدیریت جهاد کشاورزی کاشان با آیت ا.. نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار نمودند.

همزمان با بزرگداشت روز جهاد کشاورزی، مدیر و همکاران و جهادگران مدیریت جهاد کشاورزی کاشان با حضرت آیت ا.. نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان در این دیدار امام جمعه کاشان ضمن تبریک سالروز تأسیس جهاد کشاورزی به جهادگران در عرصه کشاورزی گفت: اولویت اول کار درجهاد کشاورزی، مدیریت و برنامه ریزی و سیاست گذاری برای بخش کشاورزی و توجه به کشاورزی است.

وی حیات یک جامعه را وابسته به تولیدات کشاورزی دانست و با اشاره به این که بدون تولیدات صنعتی نیز می توان به زندگی ادامه داد افزود: تولیدات کشاورزی به ویژه محصول استراتژیک جو و گندم به قدری مهم است‌که در صورت نداشتن نان امکان زندگی عادی میسر نخواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: بی توجهی به کشاورزی باعثشده است تا امروز میلیون ها انسان در سراسر جهان مبتلا به سوء تغذیه باشند و از نداشتن حداقل تغذیه در رنج و عذاب باشند.

آیت الله نمازی در ادامه برتدبیرکارشناسان کشاورزی برای تولید محصولات سالم کشاورزی تأکیدکرد و گفت: حیات یک جامعه وابسته به خودکفایی بخش‌کشاورزی و بی نیازی به واردات کشاورزی و تولیدات سالم کشاورزی است.

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی یکی آرزوهای ملت ایران خودکفایی بخش کشاورزی و صادرات محصولات کشاورزی بود که امروز بعد از ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و پشت سرگذاشتن مشکلات پیش رو کشور نه تنها در بخش کشاورزی بلکه دربخش های دیگر از جمله بخش دارو و درمان به خود کفایی رسیده است.

آیت الله نمازی یکی سیاست های استکبارجهانی را وابسته کردن کشورهای جهان اسلام و تسلط و سلطه بر این کشورها دانست و گفت: آمریکا به کشورهای جهان سوم تلقین کرده است که توانمندی انجام تولید را ندارند و باید برای بدست آوردن نیازهای خود مرید و نوکر آمریکا و کشورهای هم پیمان با آمریکا باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان پیشرفت های جمهوری اسلامی طی سال های اخیر را چشم گیر خواند و گفت: امروز به برکت ولایت فقیه و رهبری های خردمندانه رهبر معظم انقلاب، شاهد پیشرفت های علمی جوانان ایرانی اسلامی در تمامی بخش ها هستیم.

آیت الله نمازی گفت: جوانان در بخش کشاورزی باید علاوه بر دانش خود از تجربه پیشکسوتان و افراد با تجربه در بخش های تولیدات کشاورزی و دامی از جمله گوشت سفید و قرمز استفاده نموده و دولت نیز برای اجرای طرح ها از آنان حمایت و پشتیبانی کند.

آیت الله نمازی در ادامه شهدا را در جامعه تأثیرگذار دانست و گفت: امروز شهدا به قدری در جامعه تاثیر گذارهستند که هرگاه شهیدی از مرزهای کشور وارد شهرستان ها می شود باعثانقلاب روحی و بازسازی روحیات تضعیف شده و تقویت اراده ملت می شود.

آیت الله نمازی اظهارامیدواری کرد امانتی را که شهدای سنگر ساز بی سنگر بر عهده ما گذاشته اند بتوانیم از آن به درستی حفاظت و پاسداری کنیم چرا که آنها در عالم برزخ نیز نگران کشور هستند.

در ابتدای این دیدار کافی زاده مدیر جهاد کشاورزی کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگر ساز بی سنگر به بیان آمار و اطلاعات مربوط به تولیدات کشاورزی در شهرستان کاشان پرداخت و در خصوص فعالیتها و اولویت های کاری مدیریت در سالهای آتی مطالبی را بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز