خبرگزاری کار ایران

تیم‌های ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی کاشان در المپیاد ۹۳ حضور می‌یابند

کد خبر : ۱۷۷۳۳۰

دانشجویان پسر دانشگاه در رشته های والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کشتی، شنا، تکواندو، کاراته و دومیدانی در این المپیاد شرکت می کنند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تیم های ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه در المپیاد ورزشی سال ۹۳ دانشگاه های علوم پزشکی حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، طاهره مازوچی در گفتگو با خبرنگاران افزود: دانشجویان پسر دانشگاه در رشته های والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کشتی، شنا، تکواندو، کاراته و دومیدانی در این المپیاد شرکت می کنند.

وی، با اشاره به برگزاری مسابقات ورودی یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر از تاریخ ۸ لغایت ۱۲خرداد ماه سال جاری در خزرآباد ساری تصریح کرد: تیم تنیس روی میز دانشگاه با کسب مقام پنجم و تیم دوبل بدمینتون با کسب مقام دوم انفرادی این دوره از مسابقات، جواز حضور در المپیاد ورزشی سال جاری را کسب کردند.

مازوچی ادامه داد: با توجه به حضور موفق تیم های والیبال، کشتی، شنا، تکواندو، کاراته و دومیدانی در المپیاد سال ۹۱، این شش تیم نیز جواز حضور در المپیاد ۹۳ را حفظ کردند.

گفتنی است المپیاد ورزشی ۹۳ پسران دانشگاه های علوم پزشکی کشور در شهریور ماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز